Neviem ako to bude od apríla, na jedno auto v rodine sa tuším bude dať kúpiť rezidencna parkovacia karta z symbolickú sumu na rok, ale nebolo by odveci túto sumu zvýšiť a zahrnúť polrocnu elektricenku.
Vyuzil som dnes možnosť plateného parkovania v centre BA a musím teda povedať, že som bol zhrozený. To že v Ba je X rôznych druhov platených miest ešte zvládnem, to že každý druh je označený piatimi rôznymi ZSZ tiež, ale aby o do mňa očakávali, že si pred parkovaním prečítam 5 stranový manual, kde ako prečo zaco, to je fail. Ok, som domáci, môžem. Ale čo mimo BA návštevníci? A neslovaci ?
Bol som minulý rok sluzobne v Maribore a nanešťastie ubytovany v centre. V parkovacich pokladniach bol 3 vetovy manual v angličtine s troma obrázkami. Tri typy parkovacích miest - free, charged, residental. Značky jednoznačné.
To len ako príklad neschopnosti mesta. A to spoplatnenie parkovanie v čelo.meste bez vyznacenia to bude este väčší fail. O korigovani statickej dopravy s MHD mozeme len snívať.
Spomína sa tam aj Juraj21,ktorý sem občas prispieva ? počul som o tejto rubrike a dobre sa aj číta.Cestujúci vedia aspoň oceniť skutočných profesionálov,ktorých je žiaľ z radov vodičov DPB stále málo ? bolo by fajn keby ich bolo viac.
Ja ale hovorim o tom ze som si nie isty ci tie autobusy su komunalna sluzba Takisto ja ked si kupim smetiarske auto a budem sa s nim vozit hore-dole, ale nevysypat smeti tak nebudem komunalna sluzba. Hoci policajti mi na to asi nepridu
Preto ma zaujimalo ci tam 901 a 102806 mozu jazdit.
Ale ved zase nechcime po prislusnikoch PZ aby rozlisovali ci je linka nadnarodna alebo interkontinentalna, to nie je ich robota + nevidim dovod aby sa pre kazdy druh (nielen) autobusovej dopravy vymyslala znacka. Podla mojho nazoru to je pouzitelne, pochopitelne a moze sa pri tom uplatnit zdravy rozum. ☺
Je len malo liniek co ma v sedle pracovnych dni interval 30 minut a cez vikend 20 :)) najprv to vyzeralo na bus 63 ale ten tak skoro cez vikendy nejazdi
Mno co borci, dokazete z cestovneho poriadku zobrazeneho na http://www.operaciaanti-theft.sk/ uhadnut kde je zmiznuty notebook? Ja sa musim pochvalit ze stacilo zopar klikov do CP IMHD a hned som to nasiel
aby sme ale hovorili o faktoch, staci pozriet povodne rozumne plany na elektrickove napojenie ... a keby sa to skombinovalo, bolo by to super. ale to by tam nemohol byt neschopak schlosser so svojou bandou..
proste z extremu do extremu, az mam taky dojem, ze je to cista sabotaz, namiesto rozumneho varianteho planovania a vyuzitie najlepsieho zo vsetkoho sa zvoli bud extremne drahy variant. v tomto pripade estakadovy a potom sa argumentuje, ze je zly, ze to pretne mesto a tak sa namiesto toho vytvori paskvil.
inak VLK, tebe asi nedochadza, ze elektricka bude krizovat minimalne 4 stvoprudove nosne dopravne tepny s uplne inym zatazenim IAD, ktore bude len a len stupat ? zjavne nie ..
len oni nechcu ani to! ftacnik aj schlosser klamu a zavadzaju, ze sa posudzoval aj povrchovy variant a vysiel im najlepsie, ale zabudaju povedat, ze po povrchove vedenie povodneho skutocneho nosneho systemu v petrzalku malo MIMOurovnove krizovanie so vsetkymi komunikaciami IAD ..
ja tu nehovorim, ze ma ist cez petrzalku po celej dlzke estakada. to by bola ozaj hlupost, ale kombinovane riesenie, kde by sa vyuzili uz miestami vykopane stavebne jamy pre metro, prirodzena nutnost na estakadu ako v pripade bosakovej a podobne.
ale ti zadubenci nechcu ani to, dokonca tie nakaldne vykopane jamy pre metro budu este nakladnejsie zakopavat!!! to je uz do neba volajuca hlupost, ale bude to bohovo mestotvorne ..
Tak keď je to štvrť bez áut, predpokladám, že intenzita IAD je tam oveľa nižšia ako v Petržalke, a preto tam tie úrovňové križovatky nikoho veľmi nezdržiavajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk