Dostojevskeho rad + Karadzicova by aj podla mna pomohli.. bola by to najrychlejsia cesta ako sa elektrickou dostat z vychodu na zapad/juh. Dokonca vo vacsine trasy je tam stale miesto po byvalom vlaku.
Pozri, elektricka cez tu krizovatku nebude prechadzat castejsie ako cez nu kedysi prechadzali auta z mosta Ked sa to zvladalo vtedy, zvladne sa to aj teraz.
Tahat do Petrzalky 6ku podla mna nie je stastne. A urcite by to nemala byt jedina petrzalska linka, kedze znacne ignoruje kam sa z Petrzalky cestuje.
Z mojho pohladu idealom je tam dat 3ku cez Spitalsku a 1ku cez Obchodnu, vyhladovo Stefanikovu. S tym ze traimtrainy by boli pokracovanim linky 1.
Tam by v pohode mohli spraviť tú trať Šafko - Račianska radiála, alebo aspoň jej časť. Na Šafku by sa to pekne odbremenilo. Navyše by mohla byť priama linka Pe - Eurovea - ASMN - Krížna - Rača, ktorá by sa netrtošila v centre.
Ako som vravel, kapacita sa zdvojnasobi. Takze kludne sa moze previest aj cestujuci z inych liniek. Koniec koncov, bude to perfis. Navyse musim uznat, v pripade predlzenia 3/8 do Pe by sme sa konecne zbavili toho paradoxu, najma s neprestupnym listkom
Ten napor prave myslim na safarikovo namestie. Aktualne tam zachadzaju linky 2, 4, 5, 6,, ak budem predpokladat ze 6tka pojde po novom cez jesenskeho, safko a do Pe, k tomu pridam 3, 8, tak mi to vychadza na sakra preplnene safko. Pokila nenastane moznost rozbocenia vetvi so zastavkami (viz Tr.M.) tak tam bude skutocne prehusteny interval. Navyse krizovatka je aj pre cestnu IAD, ktora v tych meistach je tiez dost husta, preto sa obavam aby tam nenastal vaznejsi problem. Navyse sa tam budu kumulovat veskere linky, a s reflexmi nasho dispecinku ak sa tam nedajboze daco stane (elektricka spustajuca sa prudko dole do krizovatky) tak mas absolutny kolabs. Za cas nez dispecing da rozkaz obchadzok tam uveznis kopu vozov. plus IAD bude blokovat. Naozaj by som uz do safka toho moc nepchal. Petrzalku spojit iba s l.6 s KV (co je jedina oblast, kam sa proste z Pe clovek nedostane ani keby chcel neviem ako, cez vikendy to do KV trva autom 8min, MHD 45). To by bohate stacilo v prvej etape, a v dalsich mozno tiez. Safko moze sluzit stale ako prestupny uzol na elektricky do inych casti.
Samozrejme, vyhladovo tam pojde prave 1ka (kedze tramtrain trat je Janikov dvor - Hlavna stanica), hoci uprimne, velmi ma to netesi, lebo 1ka bude na SNPcku a Obchodnej chybat. Na druhej strane si myslim ze ked do Petrzalky zacne jazdit L1 tak uz tam nebude chodit 3 aj 8, ale iba jedna z nich a druhu obtocia cez L. Stura - osobne by som preferoval 8ku do Petrzalky a 3 na Stura, nech ma Petrzalka priame spojenie na Obchodnu aj Spitalsku (ako dnes vsetky radialy).
Potom tam rolu moze hrat aj trat na Stefanikovej, linka (Malacky -) Devinska Nova Ves - Hlavna stanica - Hodzovo namestie - Namestie SNP - Petrzalka - Rusovce - Rajka by bola uplna parada ? ale to uz je uvaha moc dopredu...
Proste by som zatial ratal ze pri spusteni Petrzalky este stanica nebude, teda najskor sa do Petrzalky predlzia 3+8.. a potom bude zvysok..
1. Ano, ocakavam ze na petrzalskej radiale bude standardny interval 4 minuty. Elektricka neprevezme ludi len z 95, ale aj z inych liniek.
2. Tvoja poznamka o napore v centre je, odpust, uplny blud. Do Petrzalky sa predlzia existujuce linky (zrejme 3 a , teda v centre nedojde k ziadnemu navyseniu frekvencie spojov! Vynimkou bude krizovatka Safarikovo namestie, ale tak tam to bude riesene cele inak.
Tendre chcú nechať, vraj sa nestihnú vyhlásiť nové kvôli termínom http://www.tvba.sk/home/aky-je-stav-mhd-v-bratislave-590-/
Pritom by stačilo dať doložku k tendru, v ktorom by sa parameter počtu dverí zrušil. Hneď by sa zvýšil záujem výrobcov a tým aj lepšie ceny trolejbusov, ak výrobcovia uvidia, že majú šancu uspieť.
len to su kulturne krajiny a nie bratislava! vlcik sa tu moze prsti ako nam tu ukaze, ale ukaze nam velke prd, akurat to, ze mesto bude statne ignorovat elektricku ako to robi aj teraz.
v petrzalke su tie prudy a netreba zabudat ze su to vo velkej vacsine kapacitne komunikacie 2+2, ktor elen kvoli docasnemu vedeniu su 1+1 a divne klukate, lebo aj ti sudruhovia rozmyslali dopredu a nie ako vlcik a im podobni, ktori si dovidia tak po svoj nos a nie do buducnosti.
mimourovnove krizovanie mohlo zarucit ozajstnu atraktivitu cestovania a rychleho spojenia s mestom.
to ako sa stavia blby magoriat k rozvoju elektricky nam dokazuje kazdym jednym dnom, tym kvantum krizovatiek co rastu a brzdia elektricky, cu uz karloveksa, alebo vlastne aj central, alebo napriklad aj pri schvalovani OC saratovska sa magoriat uplne vysral na cele s celym blbym schlosserom na nejaku rezervu pre predlzenie elektricky po saratovskej...
cize to aka je zufala doprava je len obrazm akych neschopnych ludi tam dosadzaju.
Ocakavs snad to, ze MBCC ktore ide raz za 5min a vezme do 200 ludi, ked nahradi elektiricka co ide kazdych tiez 5 minut po tej istej trase, ale vezme tych ludi 400, myslis ze to nepostaci? A vazne poredpokladas, ze DPB dokaze spravit intervaly ako metro (i ked budu prebytocne)? ?? A navyse, nezabudaj, ze elektricka sa napoji na safku do siete. Uz teraz je tam prehustena doprava. Nechcem byt kazisvet, ale ocakavas, ze to krizovatka spolu so zastavkou vydrzia? taky napor? predsatv si interval 90 sekund pri elektricke. Minut bude stat na safku nez dostane volno, to tam budu elektricky dve. dalsie sa s tiez velmi malym intervalom budu lepit od noveho mosta.....na zastavke treba aj odstanicovat. Ocakavs, ze proste na zastavke nebude do pol noci klud, lebo kazdych 30 sekund pojde elektricka? Ako, je to komfortne cestovanie, to ano, ale mame na to vozit vzduch? (nespominaj uz existujuce pripady vozenia vzduchu ako l.82, to je ina tema)
"Stale riesite CSS v Pe pre elektrickovu trat, ktora nebude hadam ani 5 rokov" - Ta CSS je na useku po Bosakovu a ten by do troch rokov byt mal. A nie je dovod mysliet si ze nebude dalej - musi byt, inak by ten tramtrain nemal zmysel (nedal sa prevadzkovat) a bolo by bubu od unije.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk