Zastávka na Kamennom námestí v smere na Jesenského naozaj chýba, veď medzizastávkový úsek je cez 650 metrov. A rovnako aj na Štúrovi, teraz si ľudia zvykli na deviatku, keď tam po otvorení tunela nič nebude chodiť, tak to bude zase o ničom.
Pride mi to ako jedina linka ktora nenavysi pocet liniek na uz dost preplnenom safku, a sucasne tam aj konci, cize by sa jednalo o jej predlzenie, nie o zmenu trasy
Ano, ale predsa len, gumokol s 1,5t je ina kategoria ako plne nalozena suprava elektricky na kolajniciach. Navyse navysenim mosta hore bude svah este horsi.
Ano, trat po karadzicovej by bola uplne terno, dokonca zo stareho mosta presne ako kedysi vlak cez mostik a dnesnu Malu scenu klesat az k DP, a od Wustenrot popri ceste na samostatnom telese. Dokonca by takto vzniklo nove mnozstvo moznosti obchadzok, linkovania. Navyse, ak by sa nejako vmestnal obluk na zahradnicku, vedelo by sa u salezianov viest aj ruzinovska pokracovanim na safko bez trnka. Tam uz taku 8cku si viem predstavit
Veď to. Jediný problém by bol úsek Dostojevského radu medzi križovatkami Krížna a Záhradnícka ? A možno to pochybné parkovisko pred Železničnou poliklinikou. Na iných miestach by priestor bol, či zúźením jazdných pruhov, alebo elimináciou.
Dostojevskeho rad + Karadzicova by aj podla mna pomohli.. bola by to najrychlejsia cesta ako sa elektrickou dostat z vychodu na zapad/juh. Dokonca vo vacsine trasy je tam stale miesto po byvalom vlaku.
Pozri, elektricka cez tu krizovatku nebude prechadzat castejsie ako cez nu kedysi prechadzali auta z mosta Ked sa to zvladalo vtedy, zvladne sa to aj teraz.
Tahat do Petrzalky 6ku podla mna nie je stastne. A urcite by to nemala byt jedina petrzalska linka, kedze znacne ignoruje kam sa z Petrzalky cestuje.
Z mojho pohladu idealom je tam dat 3ku cez Spitalsku a 1ku cez Obchodnu, vyhladovo Stefanikovu. S tym ze traimtrainy by boli pokracovanim linky 1.
Tam by v pohode mohli spraviť tú trať Šafko - Račianska radiála, alebo aspoň jej časť. Na Šafku by sa to pekne odbremenilo. Navyše by mohla byť priama linka Pe - Eurovea - ASMN - Krížna - Rača, ktorá by sa netrtošila v centre.
Ako som vravel, kapacita sa zdvojnasobi. Takze kludne sa moze previest aj cestujuci z inych liniek. Koniec koncov, bude to perfis. Navyse musim uznat, v pripade predlzenia 3/8 do Pe by sme sa konecne zbavili toho paradoxu, najma s neprestupnym listkom
Ten napor prave myslim na safarikovo namestie. Aktualne tam zachadzaju linky 2, 4, 5, 6,, ak budem predpokladat ze 6tka pojde po novom cez jesenskeho, safko a do Pe, k tomu pridam 3, 8, tak mi to vychadza na sakra preplnene safko. Pokila nenastane moznost rozbocenia vetvi so zastavkami (viz Tr.M.) tak tam bude skutocne prehusteny interval. Navyse krizovatka je aj pre cestnu IAD, ktora v tych meistach je tiez dost husta, preto sa obavam aby tam nenastal vaznejsi problem. Navyse sa tam budu kumulovat veskere linky, a s reflexmi nasho dispecinku ak sa tam nedajboze daco stane (elektricka spustajuca sa prudko dole do krizovatky) tak mas absolutny kolabs. Za cas nez dispecing da rozkaz obchadzok tam uveznis kopu vozov. plus IAD bude blokovat. Naozaj by som uz do safka toho moc nepchal. Petrzalku spojit iba s l.6 s KV (co je jedina oblast, kam sa proste z Pe clovek nedostane ani keby chcel neviem ako, cez vikendy to do KV trva autom 8min, MHD 45). To by bohate stacilo v prvej etape, a v dalsich mozno tiez. Safko moze sluzit stale ako prestupny uzol na elektricky do inych casti.
Samozrejme, vyhladovo tam pojde prave 1ka (kedze tramtrain trat je Janikov dvor - Hlavna stanica), hoci uprimne, velmi ma to netesi, lebo 1ka bude na SNPcku a Obchodnej chybat. Na druhej strane si myslim ze ked do Petrzalky zacne jazdit L1 tak uz tam nebude chodit 3 aj 8, ale iba jedna z nich a druhu obtocia cez L. Stura - osobne by som preferoval 8ku do Petrzalky a 3 na Stura, nech ma Petrzalka priame spojenie na Obchodnu aj Spitalsku (ako dnes vsetky radialy).
Potom tam rolu moze hrat aj trat na Stefanikovej, linka (Malacky -) Devinska Nova Ves - Hlavna stanica - Hodzovo namestie - Namestie SNP - Petrzalka - Rusovce - Rajka by bola uplna parada ? ale to uz je uvaha moc dopredu...
Proste by som zatial ratal ze pri spusteni Petrzalky este stanica nebude, teda najskor sa do Petrzalky predlzia 3+8.. a potom bude zvysok..
1. Ano, ocakavam ze na petrzalskej radiale bude standardny interval 4 minuty. Elektricka neprevezme ludi len z 95, ale aj z inych liniek.
2. Tvoja poznamka o napore v centre je, odpust, uplny blud. Do Petrzalky sa predlzia existujuce linky (zrejme 3 a , teda v centre nedojde k ziadnemu navyseniu frekvencie spojov! Vynimkou bude krizovatka Safarikovo namestie, ale tak tam to bude riesene cele inak.
Tendre chcú nechať, vraj sa nestihnú vyhlásiť nové kvôli termínom http://www.tvba.sk/home/aky-je-stav-mhd-v-bratislave-590-/
Pritom by stačilo dať doložku k tendru, v ktorom by sa parameter počtu dverí zrušil. Hneď by sa zvýšil záujem výrobcov a tým aj lepšie ceny trolejbusov, ak výrobcovia uvidia, že majú šancu uspieť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike