Ak zachovat obratisko Pri krizi, tak iba ako zalozne - pre pripad vyluk a pod. Nech tam nevznikne zbytocne vela kolajovych krizeni, cez ktore bude potom nutne jazdit 10 - 15 Km/h. Radsej by sa fakt mohla potiahnut ta trat k planovanej zel. Zastavke a tam vybudovat nove, plnohodnotne obratisko, ktore bude fungovat kym sa dobuduje trat do DNV, ale ostane tam aj potom. Aj ked by to nemalo velmi zmysel kvoli prestupom na vlak, vznikol by tam prestup medzi busmi a ED + parkovisko P+R.
Ježííš, ja som takmer zabudol na tento zákon. Tak nič, môj príspevok je irelevantný Inak, nejak mi asi zo skusky z chemie stoji hlava, ale ta foto (okrem toho ze tak nadherne podvozky uz asi nikdy vidiet nebudem v prevadzke) mi nejak..nikam nepasuje. Znaci nieco?
Obratisko by som urcite nerusil, kym bude do Borov taka frekvencia dopravy aby tam malo zmysel jazdit kazde 4 minuty este uplynie par rokov. Teraz by to zbytocne robilo naklady.
Kazdopadne, predlzit trat po Bory v ramci tohto projektu by urcite bolo vhodne, ale za sucasneho zachovania obratiska Pri krizi (na Bory by sa jazdilo len s jednou linkou, pripadne len vybranymi spojmi).
Btw, bolo by nejak z ojrofondov mozne stavat aj vozovnu? Lebo ta by sa v zapadnej casti hodila a usetrila by dost nakladov na manipulacne presuny...
Áno, aj ja odhadujem že niečo také komplikované ako si predpripraviť trať na budúce predĺženie ich nenapadne. Len mi napadu dve veci - Aký by to malo vlastne význam. Ak zrekonštruujú obratisko tiež v ramci revitalizacie trate, jeho deštrukcia po dostavaní trate bude veľmi žalostná a zbytočne minuté fondy. Ak obratisko ostane, potom by už jednoznačne malo byť budované aj s novým pripojením (ktoré si ani za boha neviem predstaviť, možno koľaje obratiska by pretínali hlavnu trať...). V oboch prípadoch skrátka je chyba Alebo s obratiskom bez pripojek s nutnostou ich dobudovania pri vystavbe, alebo bez vsetkeho, avsak potom zbytocna modernizacia ak cele obratisko nasledne zanikne....
len treba patricny projekt predlozit. EU by s tym nemala najmensi problem, kedze prepojenie na TID resp napojenie na regionalnu dopravu je uplne validny argument.
fanatikmhd: silne pochybujem, ze ich napadne take nieco ze by v ramci reko obratiska saratovska rovno urobili aj odbocku na trat ktora ma ist na bory ..
kazdopadne keby sa rozmyslalo, tak sa mohol urobit ozaj projekt az po bory a obratisko saratovska zrusit ..
A nebude nejak uz v tej reko zakomponovana odbocka z dnesneho obratiska smerom dolu k borom? Tam by sa uz cena mohla odvijat dostatocne (inak, reko dubravskej je podla mojho nazoru nova trat. Co z povodnej je pouzitelne? TV? ). Navyse, ak by sa aj spracovali bory, Pri Krizi by ostalo? ci ako boli plany?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider