Generel: http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/191122;jsessionid=1ADB0157505E5947BA93A2F0371B8E08
No a teraz snad najvyznamnejsia investicia v postkomunistickej historii Bratislavy:
http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/191124;jsessionid=1ADB0157505E5947BA93A2F0371B8E08
No a teraz snad najvyznamnejsia investicia v postkomunistickej historii Bratislavy:
http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/191124;jsessionid=1ADB0157505E5947BA93A2F0371B8E08
Ike
Kdesi som ale čítal - zrejme to boli pochybné Novotného analýzy na natankuj.sme.sk - že polícia sa pri meraní rýchlosti neriadi dopravným značením, ale to, ako je označená MPR v príslušnej projektovej dokumentácii - teda ak niekde DZ chýba, tak aj tak môžeš prekročiť rýchlosť a oni ti môžu udeliť pokutu (aj keď to väčšinou nerobia). Tipujem, že v projektovej dokumentácii tejto cesty je po čerpaciu stanicu (a možno aj po Habánsky mlyn) 70 km/h, ale chyba sa stala pri osadzovaní DZ.
Ale neviem ako to naozaj je... Len interpretujem aj tak pochybný zdroj