Reakcia na: Neoplan #18757:
Ťažko sa k celému Tvojmu vyčerpávajúcemu zoznamu vyjadriť. Ale hádam aspoň trochu:Čo vlastne hodnotíš? Názvy zastávok alebo ciele vypisované na displejoch? Lebo ak je reč o displejoch, tak nevidím žiaden problém v cieli "Lamač", či "Koliba"). A to, že si donedávna nevedel, kde je Ovsište, je, odpusť, Tvoja vec. Myslím, že je len málo známejších pomenovaní bratislavských štvrtí. Ovsište pozná fakt veľa ľudí.
#18761: Presne tak! Vôbec sa mi nepáči bratislavské označovanie konečných a nácestných zastávok. Možno preto, že som východniar, ale mne sa oveľa logickejšie zdá to, čo majú v Košiciach. Konečná zastávka by mala byť VEĽKÝMI a nácestná zastávka malými písmenami. Je to podľa mňa rozumné, veď konečná zastávka je dôležitejšia informácia ako zastávka nácestná, či konečná. Ja vždy keď prídem do BA, sústavne sa pletiem, keď sa mi na vnútornom displeji zobrazí zastávka VAZOVOVA. Vždy sa zľaknem, že je tam konečná zastávka.
Tak isto aj vonku, keď vidím:
Jasovská
HODŽOVO NÁM.
tak prvotný impulz je vždy ten, že linka ide cez Jasovskú na Hodžovo nám. a nie naopak.
Andy
1. oblastne oznacovanie musi byt na vsetkych linkach uplne, pretoze ked je aspon jedna linka, ktora nesuvisi s oblastnym oznacovanim, tak uz sa tym nikto riadit nebude.
2. Na to, aby sa zrusilo vypisovanie MC na transparentoch, muselo by oblastne oznacovanie platit v oboch smeroch, co pri vacsine liniek neplati a aj tak by vlastne cestujuci nevedel, ktorym smerom ta linka ide, ak by nepoznal nazov konecnej zastavky.
3. Preco sa zrusilo vypisovanie MC na trolejbusoch, ked to nema s oblastnym oznacovanim nic spolocne? Tam bola tusim odpoved "Povodne malo platit oblastne oznacovanie aj na trolejbusoch."