Nieco tu pre vas mam. Neviem ci ste to uz citali. Je to vyrocna sprava DPB a. s. z roku 2001.
Citujem:
"DPB a.s. za rok 2001 dosiahol stratu vo výške 39 773 tis. Sk. Pôvodný plán predpokladal stratu 133 006 tis. Sk."
Najde sa tu aj toto:
"V priebehu roka sa podarilo prestavať 13 autobusov typu Karosa na pohon CNG (JA SA PYTAM: JE TO MALO, JE TO DOST?). Výrazne nižšie náklady boli aj v spotrebe pneumatík na MHD (9 541 tis. Sk). V roku 2001 sme používali pneumatiky dodávané výhercom verejnej obchodnej súťaže ARS Bandag. Taktiež vzrástli kilometrické priebehy pneumatík."
Dalej citujem:
"Mzdové prostriedky boli vyplatené v objeme 627 464 tis. Sk, čo vo vzťahu k plánu reprezentuje plnenie na 99,99%. Za rok 2001 dosiahol DPB a.s. priemernú mesačnú mzdu na zamestnanca 15 905 Sk. V porovnaní s minulým rokom je to nárast vo výške 1 121 Sk mesačne."
Dalej sa pise:
"Ako pozitívny môžeme charakterizovať tiež vývoj nadčasovej práce. Medziročne sa tento podiel znížil z 10,79 % na 10,10 %. V absolútnych číslach možno konštatovať zníženie nadčasovej práce o 66 826 hodín, z toho u vodičov MHD o 43 680 hodín"
Tak co na to poviete?
Kam sme to dobacovali s nasim DP?
Ale v kazdom pripade jeto aspon pre mna zaujimave.
Citujem:
"DPB a.s. za rok 2001 dosiahol stratu vo výške 39 773 tis. Sk. Pôvodný plán predpokladal stratu 133 006 tis. Sk."
Najde sa tu aj toto:
"V priebehu roka sa podarilo prestavať 13 autobusov typu Karosa na pohon CNG (JA SA PYTAM: JE TO MALO, JE TO DOST?). Výrazne nižšie náklady boli aj v spotrebe pneumatík na MHD (9 541 tis. Sk). V roku 2001 sme používali pneumatiky dodávané výhercom verejnej obchodnej súťaže ARS Bandag. Taktiež vzrástli kilometrické priebehy pneumatík."
Dalej citujem:
"Mzdové prostriedky boli vyplatené v objeme 627 464 tis. Sk, čo vo vzťahu k plánu reprezentuje plnenie na 99,99%. Za rok 2001 dosiahol DPB a.s. priemernú mesačnú mzdu na zamestnanca 15 905 Sk. V porovnaní s minulým rokom je to nárast vo výške 1 121 Sk mesačne."
Dalej sa pise:
"Ako pozitívny môžeme charakterizovať tiež vývoj nadčasovej práce. Medziročne sa tento podiel znížil z 10,79 % na 10,10 %. V absolútnych číslach možno konštatovať zníženie nadčasovej práce o 66 826 hodín, z toho u vodičov MHD o 43 680 hodín"
Tak co na to poviete?
Kam sme to dobacovali s nasim DP?
Ale v kazdom pripade jeto aspon pre mna zaujimave.
Juro
Z: My sme cakali cca. 12 minut, a bol to pekny humus.
Kurnik, pre taku hlupost ako natacanie uputavky na nejaky idiotsky film zastavia dopravu na moste. Nabuduce pojdem fotit hrad na most SNP a dam si zastavit dopravu.