S tým že to by sa nepochybne využilo aj počas výluk, či už plánovaných alebo operatívnych. Ale tak holt, strategické plánovanie MHD v stredno a dlhodobom horizonte v tomto meste 0 bodov...
Ámos, Samo: keď už nie električku na DD, tak aspoň podstane lacnejšie riešenie: obratisko niekde pri Molecke. Miesta je tam dosť. Všetci z 33 by tak mohli pri dobrom nastavení CP prestúpiť do úplne prázdnej el, ktorá by tam začínala.
nie nestacilo, problem je to, ze na molecke sa z L33 vyruti 120 ludi a chcu nastupit na prvu elektricku.
dnes to co pri vystavbe troflov na DD tvrdil turbo, a to ze tam treba potiahnut elektricku sa ukazuje ako najlepsie riesenie.
v kazdom pripade prazdne vozy iduce ako vlacik za inymi linkami nie je riesenie.
to uz skor zvratenost zatvorene dvere na Bcku az po molecku a az tam spristupnit B pre Dlhodielcanov. ale to by cestujuci fakt nepochopili ?
No tak dobre, ale toto nie je o tom ze by to neviezlo ludi lebo sa to tak nikdy nerobilo, ale pre zlepsenie kapacity na nejakom useku. Ale zas ked uz vozidla navyse, ktore by jazdili v celom useku, mozno by stacilo to posilnenie aj bez takehoto opatrenia. Tazko povedat.
doplnil by som dalsiu rozkuskovanu linku v useku DD-Kramare - no táto "linka je časovo specifikovana na 7:00 - 8:00 ked zacinaju smenky a potom poobede z Kramárov nazad na DD.
Nie je zdravé (a toto robia aj obyvatelia v lokalite obsluhovanej L41) tlačiť všetky linky na HLST. Tipujem, že reláciu DD - HLST využíva minimálny podiel cestujúcich v tejto relácii.
L32 je však dôležitá ale nie pre Dlhodielčanov - ono sú to totiž z môjho pozorovania 3 rozkúskované linky
Kuklovská - Molecka je časť, ktorá je podobná s L33
Molecka - Kramáre je časť, ktorá spája Kramáre a Mlynskú dolinu (VŠ areály s Kramármi, DD s nemocnicou)
Botanická záhrada - HLST je linka pre intrákovcov.
Zrovna minule som mal vybavovačky a naozaj veľmi nechtiac som sa s IGK ocitol v rannej špičke pri Riverparku smer mesto. Kolóna takmer stála a celý úsek až po Šafko mi trval asi 20 minút. Keďže som šiel zarovno L133 vo vedľajšom pruhu, tak ma napadlo: "Čo je to za sadomasochizmus cestovať touto linkou?"
Chápem, že električkové linky sú plnšie v čase rannej špičky a na Molecke môže byť problém nastúpiť, ale... to by už fakt bolo lepšie, systémovejšie a pochopiteľnejšie zaviesť linku s nástupom a výstupom na Molecke s tým, že by sa točila na KV.
Detto platí pre linku 59. Cestujúci čakajúci v daždi na zastávke Pekná cesta pre Busy bez prístrešku pozerajúc na za horizont siahajúcu kolónu, pričom autobus je v nedohľadne a ak aj bude v dohľadne, tak 15 minút sa na ňho budú pozerať. Nerozumiem týmto linkám a ani cestujúcim ktorý ich využívajú a zastávajú sa ich
Prestante tu prosim Vas riesit ci je alebo nie je potrebna 32ka na DD. Pri sucasnom stave tbus parku or vyprave 25 Tr na 33tke i "vhodnom terminali" Molecova bohuzial musi byt daco v spicke na DD. 33tka by to sama neutiahla. Resp. ano utiahla, ale to uz by sa Prievoz mohol potom rozlucit definitivne s klbakmi na 208. To ze chodi plna 32tka je aj kvoli tomu ze je vyuzivana na zvoz na/z Molecky - darmo ja budem vypisovat na DPB, aby riesili preklad 32/33, ked NEM, tak NEM. Rozum sa lievikom neda naliat. ? .
ADD2
Dnes ma prekvapila takmer na full plná posledná poobedná 6ka zo Šafka do KV - to je bežné?? ?
32 = PRIAME SPOJENIE Z DD NA HL. STANICU všetci sú šťastní že tá linka existuje & spojenie zastávok na DD (ja to viem som z DD)
33 = výborne spojenie všetkých zástavok na DD &spojenie z električkami
133=prepojenie z divadlom(širším centrom) ?
a k zhusteniam 32 aby bolo jasné vodiči potrebujú nejaky čas na to aby sa dostali späť na DD a nemôžu nasaďiť 50 vozidiel na 32-ku!! dakujem za moje vyjadrenie ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk