No a prichadza na ojrofondove projekty:
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/61_Nahrad_projekt_Doprava_4.pdf
VOPRED PROSIM, OPRAVTE MA ak som nieco zle pochopil, niektore casti materialu mi pridu trochu zmatocne.
Zatial to teda vyzera na projekty:
- reko trate v Dubravke
- trolejbusova trat na Brnianskej a k Tescu Lamac
- elektricky a trolejbusy
- uzemny generel dopravy
Inak sa mi paci ze v texte oznacuju petrzalsku radialu ako "piatu radialu nosneho systemu" cim jednoznacne oznacuju dnesnu elektrickovu siet ako nosny system
Material ohladne druhej casti petrzalskej radialy (Janikov dvor) uvadza: "Vzhľadom na to, že časový harmonogram výstavby predstavuje 36 mesiacov, zahájenie realizácie projektu by bola možná len s využitím “bridge financing“, potrebuje mesto Bratislava k začatiu verejného obstarávania a zahájeniu výstavby vo finančnom období 2007 -2013, odporúčanie, resp. súhlas s MDVRR SR a JASPERS." - chapem to spravne ze zvazuju zaciatok vystavby useku do Janikovho dvora este do 2013? Lebo ine casti materialu tomu tak trochu odporuju.
V materiali sa uvadza aj strategia rozvoja siete elektrickovych trati, napr.:
- elektrickova trat Zlate piesky - ZST Vajnory
- elektrickova trat Tomasikova (Ruzinovska - Racianska)
- Bory (az po Jana Jonasa)
- Letisko
- Mlynske nivy - Slovnaft - Popradska
- trat Jiraskova - Smolenicka - Sintavska, na oboch koncoch zapojena do prvej etapy petrzalskej radialy
Pri trolejbusoch sa zas uvadzaju nasledovne trate:
- trat do Petrzalky cez Kosicku a Most Apollo... v texte sa uvadza Holicska a linka 68, na mape je len Ovsiste
- Avion
- Trencianska
- Eurovea
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/61_Nahrad_projekt_Doprava_4.pdf
VOPRED PROSIM, OPRAVTE MA ak som nieco zle pochopil, niektore casti materialu mi pridu trochu zmatocne.
Zatial to teda vyzera na projekty:
- reko trate v Dubravke
- trolejbusova trat na Brnianskej a k Tescu Lamac
- elektricky a trolejbusy
- uzemny generel dopravy
Inak sa mi paci ze v texte oznacuju petrzalsku radialu ako "piatu radialu nosneho systemu" cim jednoznacne oznacuju dnesnu elektrickovu siet ako nosny system

Material ohladne druhej casti petrzalskej radialy (Janikov dvor) uvadza: "Vzhľadom na to, že časový harmonogram výstavby predstavuje 36 mesiacov, zahájenie realizácie projektu by bola možná len s využitím “bridge financing“, potrebuje mesto Bratislava k začatiu verejného obstarávania a zahájeniu výstavby vo finančnom období 2007 -2013, odporúčanie, resp. súhlas s MDVRR SR a JASPERS." - chapem to spravne ze zvazuju zaciatok vystavby useku do Janikovho dvora este do 2013? Lebo ine casti materialu tomu tak trochu odporuju.
V materiali sa uvadza aj strategia rozvoja siete elektrickovych trati, napr.:
- elektrickova trat Zlate piesky - ZST Vajnory
- elektrickova trat Tomasikova (Ruzinovska - Racianska)
- Bory (az po Jana Jonasa)
- Letisko
- Mlynske nivy - Slovnaft - Popradska
- trat Jiraskova - Smolenicka - Sintavska, na oboch koncoch zapojena do prvej etapy petrzalskej radialy
Pri trolejbusoch sa zas uvadzaju nasledovne trate:
- trat do Petrzalky cez Kosicku a Most Apollo... v texte sa uvadza Holicska a linka 68, na mape je len Ovsiste
- Avion
- Trencianska
- Eurovea
aquila
skoda ze radni pani nenasli gule sa vratit k povodnej DUR, kde sa bosakova riesila mimourovnovo ...
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=9817
podla poslednej akej takej dokumentacie je to bohuzial urovnove riesenie .. obrovska chyba .. normlane by som bol radsej nech sa to presunie do dalsieho obdobia ako stavat toto docasne trvale riesenie ..
http://eia.enviroportal.sk/detail/nosny-system-mhd-prevadzkovy-usek-janikov-dvor-safarikovo-namestie-v-b-1