Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V ramci volneho casu som vypracoval navrh premenovania niektorych elektrcikovych zastavok. Pustite sa do mna ?

Kody dovodu zmeny:
A - pomenovanie podla tradicneho pomenovania lokality ktoru obsluhuje
B - pomenovanie podla vyznamneho/tradicne pomenovaneho bodu ktory obsluhuje
C - odstranenie pomenovania po (uz) neexistujucom bode/geografickom nazve
D - pomenovanie podla blizsieho verejneho priestranstva
E - zmena nazvoslovia bez vyraznej zmeny nazvu (zosuladenie s geografickymi nazvami, alebo nazvoslovim pouzitym na inych zastavkach)
F - zosuladenie nazvu s inou zastavkou v ramci jedneho uzla
G - odstranenie pomenovania po dlhej komunikacii pri ktorej dochadza k nejednoznacnosti polohy zastavky
X - zmena v suvislosti s premenovanim inej zastavky

OD Saratov Podvornice (A)
Alexyho Janka Alexyho (E)
Horné Krčace Rosnička (BC)
Dolné Krčace Krčace (X)
Karlova Ves Kútiky (A; BUSE ciel stale "Karlova Ves")
Segnerova Novackého (D)
Molecova Riviéra (A)
Lafranconi Most Lafranconi (E)
Park kultúry Kráľovské údolie (C)
Chatam Sófer River Park (B)
Jesenského Námestie Eugena Suchoňa (D; plati len pre nastupsite linky 9 pri SND)
Námestie SNP Kamenné námestie (F)
Mariánska U dvoch levov (B; plati len pre smer jazdy k Namestiu SNP)
Poštová Obchodná (X)
Vysoká Kollárovo námestie (F)
Floriánske námestie Blumentál (A)
Kapucínska Zochova (F)
Pionierska Križovatka J. Čabelku (G)
Riazanská Teplická (G)
Legionárska Krížna (F)
Cesta na Senec Tesco Zlaté piesky (BG)
Slovanet Líšcie nivy (A)
Pri jazere Nemocnica Ružinov (B)
Tomášikova Park Andreja Hlinku (BG)

Suvisiaca zmena autobusej zastavky:
Cachticka Detvianska (F)
Zastupitelstvo 26 a 27.9.2012
bod 7 socialka Jasovskeho a Prokofievova
http://bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/07_DPB_najom_Petrzalka.pdf
bod 38 reko stanice
http://bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/38_Info_Predstanic_nam.pdf
bod 58 Návrh na vstup hlavného mesta SR Bratislavy do Združenia miest a obcí Slovenska
bod 60 Dopravná politika parkovania hlavného mesta SR Bratislavy
http://bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/60_Doprav_polit.pdf
bod 61 Náhradné projekty v rámci operačného programu Doprava, 4. prioritná os
http://bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/61_Nahrad_projekt_Doprava_4.pdf
bod 62 Územný generel dopravy
http://bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/62_Uzemny_generel_dopravy.pdf
bod 63 Informácia o stave príprav Nosného systému MHD v Bratislave (NS MHD) a v jej regióne
bod 64 Analýza vedenia cyklotrasy z Karlovej Vsi do Devína
http://bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/64_Analyza_vedenia_cyklotrasy_KarlovaVes_Devin.pdf
Dnes som videl že označovali BUS pruh na Moste SNP smerom z Petržalky.
Neviete co je nove s tym elektrickotendrom a trolejbusotendrom? 🙂
Reakcia na: dedek #183763:
"vírivé prúdy?" ??? A tienenie káblov? ? ?
Reakcia na: luky133 #183759:
včera okolo 10.00 som išiel L5 v tom úseku a ten trakčný stĺp tam stále chýbal, vedenie bolo prekotvené na dva susedné stožiare. Doplniť ho teda museli dnes alebo v priebehu včerajšieho dňa po tej desiatej.
Reakcia na: luky133 #183759:
To sa dalo čakať a bude to aj v budúcnosti! Všimli ste si, že oproti Lafranconi je meniareň DPM? Z nej vedú káblové rozvody pod zemou pre celé nábrežie a časť do KV. Viete si predstaviť aké sú tam vírivé prúdy? A to nehovorím o prejazde eletričiek, ktoré ich znásobujú. Jednoducho tam chýba tienenie káblov a aj potrubia!!! Čudujem sa, že to nikto ešte nenapadol, prípadne nenavrhol urobiť tieto zásahy. Ale asi je lacnejšie robiť opravy ako úpravy...
Reakcia na: S499.1023 #183757:
Ale ja nehovorím o zvislej značke informujúcej o radení sa v pruhoch (pred/za križovatkou). Jasné že tá má byť dostatočne včas (ale zasa nie príliš skoro, ako je to na Štefánikovej pred SAV).
Ja hovorím že som niekde čítal (už neviem či v článku, novinke alebo diskusnom príspevku), že niekto požadoval informáciu typu "pozor, na štefánikovej je buspruh" už v dostatočnom predstihu pred Hodžovým nám., aby sa vodiči mohli podľa toho zariadiť a ísť do svojho cieľa inou ulicou. To by som videl ako potrebné napr. v prípade, že by na štefánikovej bol úplný zákaz vjazdu pre IAD.
Reakcia na: Ike #183673:
Električkový pás je však oddelený plnou čiarou, takže tam platia ustanovenia o pozdĺžnej súvislej čiare.
Reakcia na: S499.1023 #183757:
precital si si to poriadne? on vravi, ze by mali byt dopredu informovani...
Neverending story vodovodného potrubia na nábreží má ďalšiu časť. Dnes začali opravovať poškodené potrubie kúsok nad nedávnym gejzírom. Zaujímalo by ma kedy tie náklady na čiastkové opravy behom posledných 3 rokov prekročia sumu kompletnej výmeny potrubia. ? Ináč včera/dnes zároveň doplnili vyplavený trakčný stĺp, ktorý tam chýbal už zopár týždňov.
Reakcia na: S499.1023 #183754:
myslim tym najstarsich vozov vo flotile.
Reakcia na: Mike #183746:
Myslím, že by ti mali striktne zakázať pracovať tam, kde pracuješ a brigádovať tam, kde brigáduješ, lebo to má zhubný vplyv na tvoje myslenie. Myslíš, že je správne napr. vojsť do križovatky a zistiť, že si v odbočovacom pruhu?
Reakcia na: TARKAN #183740:
Neviem, preco by som sa mal starat do toho ako si Kosicania budu viest mesto. Tak ako nemam rad, ked Matica Slovenska po celom Slovensku zbiera podpisy na nieco co suvisi s verejnym priestranstvom v BA, neviem preco by som ja Bratislavcan mal rozhodovat o tom ci v KE budu ci nebudu trolejbusy. Mam na to nazor, ale peticiu podpisovat nebudem!
Reakcia na: TARKAN #183740:
Kto je to "my"? Za koho vystupuješ? Prečo by nemohli znižovať cenu práce? Rovnako ty znižuješ cenu práce v Rakúsku a Rakúšan znižuje cenu práce vo Švajčiarsku.
Reakcia na: Ámos #183733:
Myslíš tých, které v Bratislave už dávno doslúžili?
Reakcia na: Ike #183751:
No ešte že nikde na západe vaše bratislavské teórie nepoznajú a minimálne tie taxíky a väčšinou aj bicykle do buspruhov púštajú.
Reakcia na: Ike #183751:
Minimálne v smere SAV->Hodžovo je podľa mňa elegantné riešenie cez (Leškovu) - štefanovičovu a Banskobystrickú. Isto by šlo vyznačiť cyklopruhy aj opačne, aj keď by to muselo byť na úkor parkujúcich vozidiel.
Ale prečo by to cyklista mal obchádzať, keď iad aj mhd chodia priamo po štefánikovej...
Reakcia na: ivanbuto #183750:
Ja ti neviem, ale o tých cyklistoch sa tiež dá polemizovať. V praxi nevidím rozdiel v tom, či obmedzuje MHD osobný automobil alebo cyklista. V oboch prípadoch je výsledok rovnaký. BUS pruh by mal vždy zostať BUS pruhom - bez taxíkov, cyklistov, motoriek, plne naložených aút a pod. Inak to stráca svoj zmysel.

Po druhé: aby si nepovedal, že neponúkam riešenie, tak ponúkam. V smere na Pražskú usporiadanie zľava do prava:
| cyklopruh | regulérny pruh || regulérny pruh | BUS pruh | cyklo pruh|

V smere na Hodžove nám. chodím automobilom a jeden pruh tam stačí aj pre MHD aj pre IAD. Tam, kde začínajú zápchy, tam sa to rozširuje (oproti prezidentskej záhrade)
Reakcia na: Ike #183749:
Značenie je nedotiahnuté, v tom sa dá súhlasiť, on ale píše aj o iných veciach, tam sa už súhlasiť nedá. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.