Čo sa týka zastavovania vozidiel v zastávkach, tak chybu treba hľadať inde ako v šoférovi. Keby som bol vodič, tak by som mile rád zastavil pri terči a pri obrubníku na takých zastávkach ako je Einsteinova (obojsmerne), Jungmannova (smer Nám. hraničiarov) atď atď. Lenže, bohužiaľ, zastávky sú v takom stave, že REÁLNE hrozí pri vchádzaní do nich poškodenie vozidla /za čo je samozrejme zodpovedný vodič/. Duplovane to platí pri NP vozoch, a triplovane to plati pre Solaris a Capacitu, ktoré majú natáčacie nápravy. Napríklad na Šaf. námestí ak vodič zastaví s Capacitou presne pri terči a pri obrubníku a potom zatočí plný ľavý, tak môže zrušiť kus prístrešku, prípadne pokosiť nejakých ľudí. Určite sa nájdu vodiči, čo zastavujú na figu stále, ale dovolím si tvrdiť, že väčšina z nich zastaví ako sa patrí, ale musia mať na to vhodné podmienky. Nie je predsa možné, aby po zastavení NP vozidla bol obrubník vyššie ako je úroveň podlahy vo vozidle...
No ja neviem ako je to s tou Molecovou a zelenou vlnou pre chodcov... Čo som si všimol ráno logicky nefunguje (nie je potrebná) a poobede som ju zastihol len druhý raz a to dnes t.j. utorok. Žeby pri preprogramovaní semaforov dali zelenú vlnu len v utorok poobede? ? ?
a o tomto viete? http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=677817
veľmi ma prekvapujú mená podpísané pod túto ..., argumentácia je vágna a nemá poriadne hlavu ani pätu, stále sa len hovorí o potrebnosti pre Bratislavu. Rovnako sú v nej iba domnienky a žiadne konkrétne údaje, naopak demagógia v podobe vraj neexistencie ani ÚR pre trať do Petržalky - trať cez Starý most má už aj stavebné povolenie, len to si akosi nevšimli... a opäť sa objavujú staré známe mená ako Dulla, Slávik a kompánia... ?
niekto by mohol vysvetlit "developerom" a najma stavebnemu uradu/magoriatu, ze pri "rekonstrukciach" zastavok, ked odpalia povodny obrubnik a davaju novy, mohli by tam dat kasselsky, aby busy nemuseli stat 2 metre od hrany zastavky...
niekto by mohol vysvetlit vodicom aby zastavovali trochu blizsie k obrubnikom a nie 2 metre od neho ze ludia musia najprv zist na cestu a potom sa zasa skriabat do autobusu. denne to vidim na zastavkach v petrzalke. to iste na safku len tak si zastavia na ceste - dneska som tam videl mamicku s kocikom ktora mala dost problem vystupit. potom su nam tie nizkopodlazne autobusy tak akurat naprd ked vodici nevedia ani zastavovat na zastavkach. a este mi niekto povedzte preco sa v bratislave nerekonstruju zastavky s kasselskymi obrubnikmi ako v kazdom rozumnom europskom meste?
Castejsie mozno hej, ale tvrdit ze Bratislava nema nizkopodlazny trolejbus je proste klamstvo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK
http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=677817
veľmi ma prekvapujú mená podpísané pod túto ..., argumentácia je vágna a nemá poriadne hlavu ani pätu, stále sa len hovorí o potrebnosti pre Bratislavu. Rovnako sú v nej iba domnienky a žiadne konkrétne údaje, naopak demagógia v podobe vraj neexistencie ani ÚR pre trať do Petržalky - trať cez Starý most má už aj stavebné povolenie, len to si akosi nevšimli... a opäť sa objavujú staré známe mená ako Dulla, Slávik a kompánia... ?