Reakcia na: Miki #18233:
Opäť moja podpichovačná otázka. Prečo s úžasom hľadieť na Paríž, keď presne to, čo si popísal, funguje aj v neďalekej Žiline?Re #18237 Juro: Ísť podľa grafikonu a doraziť na konečnú neskôr sa Ti môže podariť napr. v prípade, keď je chronometráž robená nerovnomerne. Najprv sa vlečieš, aby si nemal náskok, a v centre chytíš pár blbých križovatiek, s ktorými grafikov "nepočíta" a vzápätí chytíš meškanie, ktoré sa Ti už dokonca spoja nepodarí dobehnúť. Niektorí vodiči preto po odchode z konečnej idú bez ohľadu na časy, pretože vedia, že aj keď majú náskok, časom sa im zrazí na presný čas a konečnú prídu akurát.
Snad tam bude daco o MHD...
Popripade by si mi tam mohol hodit aj dake linky na tie fotky. Nechce sa mi ich odtialto nahadzovat do browsera.
zdenko
http://www.skgt-bg.com/History/images/tram2_b.jpg
(prva bulharska elektricka typu REMARKET)
http://www.skgt-bg.com/History/images/tram3_b.jpg
(elektricka typu SIEMENS)
http://www.skgt-bg.com/History/images/tram4_b.jpg
(elektricka typu ZEPPELIN)
http://www.skgt-bg.com/History/images/tram5_b.jpg
(elektricka typu REMARKE "KARDALEV")
http://www.skgt-bg.com/History/images/tram6_b.jpg
(elektricka typu "REPUBLIKA")
http://www.skgt-bg.com/History/images/tram7_b.jpg
(elektricka typu "SOFIA")
http://www.skgt-bg.com/History/images/tram8_b.jpg
(elektricka typu "DJUVAG" nemeckej vyroby)
http://www.skgt-bg.com/History/images/tram9_b.jpg
(elektricka typu "T6A2-BG" ceskej vyroby)
Ak najdem este nejake napisem link.