http://spravy.pravda.sk/spomali-sa-mhd-ftacnik-navrhuje-aby-bus-pruhy-pouzivali-aj-auta-pv7-/sk_regiony.asp?c=A120711_131646_sk_regiony_p23
Na jednej strane to možno nie je najhorší nápad, ale náramne ma fascinuje dôvera pána primátora v schopnosť policajtov počítať pasažierov, keď ani teraz nie sú schopní/ochotní riešiť autá hasiace si to BUS pruhmi...
Na jednej strane to možno nie je najhorší nápad, ale náramne ma fascinuje dôvera pána primátora v schopnosť policajtov počítať pasažierov, keď ani teraz nie sú schopní/ochotní riešiť autá hasiace si to BUS pruhmi...
Peon
1; Keď vezie z Bratislavy iba dvoch cestujúcich a obaja idú až do Podersdorfu, prečo zachádza aj do outlet centra v Parndorfe a v Neusiedl am See k jazeru? Veď preprava cestujúcich v rámci Rakúska je zakázaná. Žeby rakúske úrady mali také "úžasné" byrokratické podmienky v licencii, že ak by tam nezašiel, mohol by mať dopravca problém? Aj minulý rok som si túto zvláštnosť všimol.
2; Raz minulý rok a raz tento rok som išiel spojom z Bratislavy o 14:20 h z Bratislavy a späť tým 17:50 h z Podersdorfu cez pracovný deň. Počet cestujúcich v oboch smeroch bol kriticky nízky pritom počasie bolo vhodné aj na kúpanie. Cez víkendy je to lepšie
3; V jednom smere vodič zbytočne zašiel aj k železničnej stanici v Neusiedl am See (podľa CP tam tento rok už nezachádza). ☺ Podľa mňa by však mal zastavovať aj na zastávke v centre Neusiedl am See - teda nielen dole pri jazere...
4; Podľa mňa by sa mali zrušiť tieto zákazy vnútroštátnej dopravy na linkách dopravcov z iných krajín (skúšobne na vybraných linkách za špeciálnu tarifu alebo za tarifu VOR). Nikoho by to nezabilo a niekomu by to mohlo pomôcť - hlavne bežným Rakúšanom. Obyvatelia Hainburgu by tak napr. získali alternatívne (rýchlejšie) spojenie do Viedne. Prečo viacerí dopravcovia medzi SR a ČR majú povolenú vnútroštátnu dopravu v oboch krajinách - že tam sa to dá?!