Reakcia na: peter.stefan #17956:
Ono to tak celkom nie je z hlav ludi v BEUSE.
Ak sa chces niekomu vyplakavat, tak ta mozem odkazat na 4. sekciu Bratislavskeho Magistratu a na istu osobu menom Ing. Lunacek, zodpovednu za vsetko co sa kona v tomto smere. Link: tu a tu.
Tato osoba je aj utra stastna z toho, ze na moste Kosicka nebude elektricka. Totiz spolu s ing. Kovalcikom s METRO a.s. sa im to podarilo - povodne plany boli s elektrickou, alebo sa o tom aspon silne uvazovalo. Ale moment, vsak most stava Metro a.s., nie je to divne? Konflikt zaujmov. Je jasne, ze keby bola v Petrzalke elektricka, tak to sproste Metro padne. A tym aj Metro a.s., lebo bolo by zbytocne. Takze by prisli o pracu. Doteraz furt menili system, najprv sa hovorilo o VAL, potom tazke metro, naposledy akysi hybrid, co by jazdil aj na trate ZSSK a az do Trnavy, boze ake nezmysly, co stoja strasne peniaze a neprinasaju rychlo a efektivne vysledok!
Povodne sa ten vyssie menovany vyjadil asi tak, ze elektricka je v Bratislave na dozitie a nahradi sa metrom. Teraz, po zvoleni Durkovskeho, obratil kabat a tvrdi, ze on nikdy nehovoril, aby sa elektricka takto zanedbala a nechala schatrat. Je to klamar a podvodnik, pamatam sa ako v radiu Twist klamal o krizovatke pri Vajnoroch - ta co je teraz ako kruhovy objazd. On strasne nema rad kruhove objazdy a je zaujaty, ako v pripade elektricky vs. metro tiez. Napadol redaktora, ze klame a zavadza, uplne ignoroval statistiky z Rakuska. [nadavka] je to!
Uplne suhlasim s tym S-Bahnom, aj by som bol za jeho obnovenie - z Filialky podzemou po povodnej trase az do Petrzalky. Uplne idealne, ale ziadne hybridy, ale plnohodnotne zeleznice vozidlo a normalna mestska tramvaj. S rozvojom elektriciek suhlasim tiez. Ale v prvom rade Petrzalka, potom DNV + nova vozovna, velmi nutna pre dalsi rozvoj. Dalej dalsie vnutromestske useky - napr. zo Safka do novobudovanej oblasti pri pristave, odtial do Ruzinova. Plus zapustenie niektorych usekov v centre mesta pod zem - centrum sa da riesit iba mimourovnovo, IGK odtial nevykopes, to by sa papalasom nepacilo, vsak ako by chodili do prace? Pesi? MHD? Nikdy!!!
Bohuzial, sudruhovia planovali uplne inak. Elektricku treba vytlacit z mesta von na periferie a potom zrusit. Preco? Lebo bude nepotrebna, vska teraz chodi vo Vajnoroch krpaty Midi autobus raz za uhorsky rok, co by tam vozilo velkokapacitne drahove vozidlo, co elektricka definitivne je??? Vozilo by vzduch.
Andrej (Anndy008)
Tie cervene astry - ak to malo nahodou inu celnu masku, ako Astra, tak to nebola astra, ale Trio. Je to taka vylepsena Astra, alebo dotiahnuta astra. Ked sa DP Inekon rozkmotril so Skodou, tak pokracoval vo vyvoji a vylepseni a vola sa to Trio. Subjektivne - viezol som sa tesne po sebe astrou a triom a trio bolo lepsie - ma vylepseny podvozok najma a aj ine "pakoviny"...
Co sa tyka kolajnic - tak kolesa elin maju zeleznicny profil, kolajnice su identicke s tymi, co sa pouzivaju na zeleznici (logicke, vzhladom na kolesa elin :D), co som pocul, tak cast (mozno aj znacna) elinovej trate je vybudovana na kolajniciach, ktore kupili piramo od CD. Cim dosiahli okrem ineho zaujimave uspory.
Dalej, co som si vsimol ja - eliny su skoro vsetky aspon troxu zrekonstruovane - teda nater - predny a zadny transparent a vnutorne vybavenie. Neviem ci ste si vsimli, ale ja som bol prekvapeny cistotou vozidiel zvnutra!
Co sa tyka vyhybiek vzdusnych krizovatiek - tak si myslim, ze vacsina je od firmy Elektroline a tie skorsie su myslim v kooperacii s nejakou nemeckou firmou - nepamatam si nazov. Co som ja pozoroval, tak vodici t-busov jazdili hodne rychlo, ale plynule a vobec sa nezatazovali vyhybkami. Cesta T-busom pripominala jazdu busom.
Dalsie poznatky - vela zien (a peknych) tam robi, ako vodic t-busu - o elinach ani nehovorim. Vsetci vodici maju uniformy vkusne.
No viac ma nenapada - ale toto vsetko som pisal niekdy v januari t.r. po mojej navsteve ostravy.