Nepaci sa mi to, co BEUS vymysla - aspon podla ich
planov do roku 2030. Zrusit elektricku na hlavnu
stanicu je totalna blbost. Taktiez nechapem tah do
Vajnor - to je ZST Vajnory taka dolezita, ze tam
maju chodit elektricky a na hlavnu stanicu nie ?
Elektricky by mali rozhodne chodit aj do Petrzalky, preco s tym nikto nic nerobi ? Spoliehat sa na metro je hlupost. Najlepsie plany
boli v 1968, ked sa ratalo s vyuzitim povodnej trate z Vinohradov cez Nivy do Petrzalky. Ta trat
je uz davno fuc a stoji tam VUB. Napokon, preco by
sa nemali budovat S-bahny, ved tie su lacnejsie ako metro a navic v kazdom normalnom vacsom meste
je ich viac, ako trati metra. Zda sa, ze v tomto
meste je prvorade iba zvysovanie cestovneho a vyrabanie nezmyslov - vid rusenie dvojkolajky cez
Jesenskeho, potom jej obnovovanie pri akcii "odlah
cenie Safarikovho namestia" . To nikto predtym nevedel ?
planov do roku 2030. Zrusit elektricku na hlavnu
stanicu je totalna blbost. Taktiez nechapem tah do
Vajnor - to je ZST Vajnory taka dolezita, ze tam
maju chodit elektricky a na hlavnu stanicu nie ?
Elektricky by mali rozhodne chodit aj do Petrzalky, preco s tym nikto nic nerobi ? Spoliehat sa na metro je hlupost. Najlepsie plany
boli v 1968, ked sa ratalo s vyuzitim povodnej trate z Vinohradov cez Nivy do Petrzalky. Ta trat
je uz davno fuc a stoji tam VUB. Napokon, preco by
sa nemali budovat S-bahny, ved tie su lacnejsie ako metro a navic v kazdom normalnom vacsom meste
je ich viac, ako trati metra. Zda sa, ze v tomto
meste je prvorade iba zvysovanie cestovneho a vyrabanie nezmyslov - vid rusenie dvojkolajky cez
Jesenskeho, potom jej obnovovanie pri akcii "odlah
cenie Safarikovho namestia" . To nikto predtym nevedel ?
Andrej (Anndy008)
Tie cervene astry - ak to malo nahodou inu celnu masku, ako Astra, tak to nebola astra, ale Trio. Je to taka vylepsena Astra, alebo dotiahnuta astra. Ked sa DP Inekon rozkmotril so Skodou, tak pokracoval vo vyvoji a vylepseni a vola sa to Trio. Subjektivne - viezol som sa tesne po sebe astrou a triom a trio bolo lepsie - ma vylepseny podvozok najma a aj ine "pakoviny"...
Co sa tyka kolajnic - tak kolesa elin maju zeleznicny profil, kolajnice su identicke s tymi, co sa pouzivaju na zeleznici (logicke, vzhladom na kolesa elin :D), co som pocul, tak cast (mozno aj znacna) elinovej trate je vybudovana na kolajniciach, ktore kupili piramo od CD. Cim dosiahli okrem ineho zaujimave uspory.
Dalej, co som si vsimol ja - eliny su skoro vsetky aspon troxu zrekonstruovane - teda nater - predny a zadny transparent a vnutorne vybavenie. Neviem ci ste si vsimli, ale ja som bol prekvapeny cistotou vozidiel zvnutra!
Co sa tyka vyhybiek vzdusnych krizovatiek - tak si myslim, ze vacsina je od firmy Elektroline a tie skorsie su myslim v kooperacii s nejakou nemeckou firmou - nepamatam si nazov. Co som ja pozoroval, tak vodici t-busov jazdili hodne rychlo, ale plynule a vobec sa nezatazovali vyhybkami. Cesta T-busom pripominala jazdu busom.
Dalsie poznatky - vela zien (a peknych) tam robi, ako vodic t-busu - o elinach ani nehovorim. Vsetci vodici maju uniformy vkusne.
No viac ma nenapada - ale toto vsetko som pisal niekdy v januari t.r. po mojej navsteve ostravy.