Reakcia na: Miki #17735:
Dakujem Ti!
Krcmy funguju, ludia utracaju, na nocnych spojoch jazdia klbove trolejbusy, v ktorych pokracuje druzna debata a rozvijanie znamosti nadviazanych este v nocnych podnikoch... a kazdy je spokojny.

Samozrejme, ze by som bol rad, keby sme kupili vela trolin. Ta nizkopodlaznost ale zas neni taka dolezita. Dolezitejsie je, aby si odviezol ludi.
A či je Citaro ako drátolez, neviem ale asi nie. No keď je ako bus, tak nie je problém zachvílu spraviť z neho trolík. Viď Solaris, či Citybus. Stačí len chcieť. a musí byť dopyt na trhu. Keď nám Škodovka skrachuje, tak bude aj prázdnejší trh v postsocialistických krajinách, možno sa im to aj vyplatí. Uvidíme čo donesie Budúcnosť. Možno aj VW bus, či BMW alebo rollsroys 
J
V jednom nemáš pravdu. Kto večer pije a fajčí odovzdáva v cene DPH a spotrebné dane a to štátu. Po presmerovaní podielových daní na mestá (FD) sa bude dať argumentovať tým, že veď aj oni platia dane tomuto mestu.
A jeden z problémov je hlavne v zákone, ktorý určuje povinnú prepravu a to od tuším 5:00 do 23:00.
papyr: no ak to rátame na celé Slovensko tak tých 30 rokov bude akurát, ale Bratislava už teraz v tvorbe HDP predbehla mnohé regióny EU. Na obyvateľa máme vyššiu produkciu ako Taliansko, Portugalsko, Španielsko, Grécko, len málo zaotávame za Írskom.
Bývalé CCCP by som moc nepodceňoval. Podľa MMF a SB ekonomika Ruskej federácie vzrastie za desať rokov o 100%. Pobaltské krajiny na tom tiež nie sú až tak zle.
A tridsať rokov však možno bude teleport
Kupovať 15m namiesto 18m a zhustiť interval ak je to potrebné je podľa mňa rozumná vec. Častejší interval = viac spokojných cestujúcich, neni kĺb= lahjšie vozidlo s ľahšou údržbou. Samozrejme nadá sa vypraviť na všetky linky. Niekde je potrebný aj 18m bus. Niedke by bodol aj 22m, taká L21.
Mimochodom o investície v SR má záujem Hyundaj a ďalšie dve svetové automobilky.
Mohlo by u nás začať s výrobou busov Volvo:-p