Info z www.dpb.sk :PREMÁVKA POČAS LETNÝCH ŠKOLSKÝCH PRÁZDNIN OD 30.JÚNA 2003
Od 30. júna 2003 z dôvodu znížených prepravných nárokov počas letných školských prázdnin a dovolenkového obdobia nebudú premávať električky č. 7 a autobusy na linke č. 22. Na väčšine liniek MHD budú platiť prázdninové cestovné poriadky. Preto pre zistenie odchodov jednotlivých spojov je nutné na zastávkových cestovných poriadkoch sledovať údaje uvedené v stĺpci s nadpisom „školské prázdniny“. (23.06.2003)
Zaujímavé, že už rovno nenapísali, že nebude premávať aj linka 31.
Od 30. júna 2003 z dôvodu znížených prepravných nárokov počas letných školských prázdnin a dovolenkového obdobia nebudú premávať električky č. 7 a autobusy na linke č. 22. Na väčšine liniek MHD budú platiť prázdninové cestovné poriadky. Preto pre zistenie odchodov jednotlivých spojov je nutné na zastávkových cestovných poriadkoch sledovať údaje uvedené v stĺpci s nadpisom „školské prázdniny“. (23.06.2003)
Zaujímavé, že už rovno nenapísali, že nebude premávať aj linka 31.
Papyr
Vmax 230 km/h je sice krasna vec, ale v Ceskej republike neexistuje trat s maximalnou rychlostou vyssou ako 160 km/h, takze sa to velmi nema kde vyuzit. Teda jazdne doby sa skratia radovo o minuty, napriklad relacia Praha-Brno cez Cesku Trebovu ma v sucasnosti chronometraz 2:40 (EuroCity), s Pendolinom by mala mat 2:30.
Dalej: neviem, ci Nemci povolia prevadzku ceskych Pendolin dalej ako do Drazdan. Hodne sa o tom diskutuje, zatial to vyzera tak, ze do Berlina sa Pendolina ani nepodivaju, takze to vyzera skor na rameno Praha-Wien resp. Praha-Budapest, Praha-Dresden, zatial sa nic blizsie nevie.
Vnutro Pendolina mozete posudit sami podla obrazkov na vyssieuvedenom linku. Do istej miery to skutocne pripomina lietadlo, najma svojimi malymi oknami