AD Nezavisly pohlad na MHD
Kedze mi konci civilka, musim si zaobstarat elektricenku. To som aj spravil. Ale ako!...
Kedze som kedysi mal este kontaktnu cipovu kartu, tak mi bolo jasne, ze budem musiet kupit novu, za 160 Sk. To mi ale vyhovovalo, nakolko sa stara povoda karta zosuchala a znicila, vyhodil som ju. Bolo to v case nastupu na civilku. Teraz som chcel zakupit novu aj s elektricenkou. Tak som teda zasiel do podchodu na Hodzovom nam., ze tam si to kupim. Najprv som vyplnil tlacivo za 1 Sk. Potom som ho odovzdal aj s fotografiou. Predavacka chcela odo mna aj povodnu kartu. Povedal som jej, ze ju nemam, ze som ju vyhodil, lebo bola znicena. Ona mi teda vratila fotku a tlacivo a poslala ma na Olejkarsku, kde si mam najprv vyzdvihnut kopiu tej starej karty za 160 Sk, a potom mozem ist k nej. Ja som to pochopil tak, ze mam dat 160 Sk za nejaku kopiu a potom dalsich 160 Sk za skutocnu kartu. To ma samozrejme nasralo, vsak co to ma byt? Nechcel som sa tam s nou hadat, ze chcem novu kartu, ale bola to slepka. Tak som nasraty isiel na Olejkarsku ulicu. Tam mi po predlozeni papiera, fotky a vysvetlenia pani za oknom povedala, ze vsetko je v poriadku a ze mi da novu kartu. Este dodala, ze nechape, preco mi ju odmitli dat na Hodzovom namesti. Okrem ineho aj povedala, ze ked su tam neschopni, tak maju dvihnut telefom a zavolat jej, ze to je lepsie, ako prehanat ludi...
Co z toho plynie?
POJEM IMIDZ SPOLOCNOSTI JE V DPB a.s. NEZNAMY
Co robia ludia, ako ta predavacka na Hodzovom nam. vobec v DPB? Mate dojem, ze prispievaju k dobremu menu spolocnosti? Ja nie. A to iste plati aj na vela inych ludi, ktori su v primom kontakte s cestujucim, ako zakaznikom - isty nemenovany vodici. Zarazajuce podla mna je, ze DPB velmi dobre vie, kto su tito, ale akosi nic s tym nerobi.
Som sklamany. Ani sa necudujem, ze MHD v BA je taka aka je. Na hovno. Neochota, lenivost a ***nutost ludi nema konca kraja....
Kedze mi konci civilka, musim si zaobstarat elektricenku. To som aj spravil. Ale ako!...
Kedze som kedysi mal este kontaktnu cipovu kartu, tak mi bolo jasne, ze budem musiet kupit novu, za 160 Sk. To mi ale vyhovovalo, nakolko sa stara povoda karta zosuchala a znicila, vyhodil som ju. Bolo to v case nastupu na civilku. Teraz som chcel zakupit novu aj s elektricenkou. Tak som teda zasiel do podchodu na Hodzovom nam., ze tam si to kupim. Najprv som vyplnil tlacivo za 1 Sk. Potom som ho odovzdal aj s fotografiou. Predavacka chcela odo mna aj povodnu kartu. Povedal som jej, ze ju nemam, ze som ju vyhodil, lebo bola znicena. Ona mi teda vratila fotku a tlacivo a poslala ma na Olejkarsku, kde si mam najprv vyzdvihnut kopiu tej starej karty za 160 Sk, a potom mozem ist k nej. Ja som to pochopil tak, ze mam dat 160 Sk za nejaku kopiu a potom dalsich 160 Sk za skutocnu kartu. To ma samozrejme nasralo, vsak co to ma byt? Nechcel som sa tam s nou hadat, ze chcem novu kartu, ale bola to slepka. Tak som nasraty isiel na Olejkarsku ulicu. Tam mi po predlozeni papiera, fotky a vysvetlenia pani za oknom povedala, ze vsetko je v poriadku a ze mi da novu kartu. Este dodala, ze nechape, preco mi ju odmitli dat na Hodzovom namesti. Okrem ineho aj povedala, ze ked su tam neschopni, tak maju dvihnut telefom a zavolat jej, ze to je lepsie, ako prehanat ludi...
Co z toho plynie?
POJEM IMIDZ SPOLOCNOSTI JE V DPB a.s. NEZNAMY
Co robia ludia, ako ta predavacka na Hodzovom nam. vobec v DPB? Mate dojem, ze prispievaju k dobremu menu spolocnosti? Ja nie. A to iste plati aj na vela inych ludi, ktori su v primom kontakte s cestujucim, ako zakaznikom - isty nemenovany vodici. Zarazajuce podla mna je, ze DPB velmi dobre vie, kto su tito, ale akosi nic s tym nerobi.
Som sklamany. Ani sa necudujem, ze MHD v BA je taka aka je. Na hovno. Neochota, lenivost a ***nutost ludi nema konca kraja....

J
1) Je to o tom, že rast mestského rozpočtu v BA bude markantnejší ako iných mestách. Za to si ho napr. Prešov bude môcť polepšiť fondami. Bude chcieť novú trolejbusovú linku, tak prostredníctvom tuším fondu INTERREG III. zažiada o financie 25%bude hradiť Prešov. Takže o BA preto, že ten problém financovania MHD v BaA bude o čosi jednoduchší.
2)V podstate áno, ale bude to inak. VÚC či mesto dostane svoje daňové príjmy a to si samo rozhodne či bude dotovať MHD. Ak sa mesto rozhodne, že nie tak bude na voličoch aby to radným v najbližších voľbách zrátali. Ešte raz opakujem, že zákon o novom prerozdelení daní (FD) nie zákon o zákaze fajčenia. Tu bude vzorec na prerozdelenie daní a daňové úrady peniaze pošlú do tých pokladníc kam patria. Poslanci NRSR už nebudú každý rok rozhodovať o precentuálnom podiely pre obce a dotáciách. Po FD by sme v mestskom rozpočte nemali vydieť položku: dotácia zo ŠR pre/na účel
3)Som za zľavy a to pre:
študentov= 50%, s predkladaním potvrdenia každý polrok, semester.
Dôchodcov bez rozdielu veku, ktorý nepracujú= 50% a to len v rámci mestkej a prímestkej dopravy.
A v diaľkovej 25% až 0% zľava. Resp. iný systém. Napr. 200km ročne zdarma. Alebo u autobusov zľava 20% u vlakov 35%.
Zdravotne postihnutý. No tu je to ťažké, keďže veľa ľudí preukazy invalidov a čiastočných invalidov zneužíva. Ale zrejme takisto 50% zľava avšak pod podmienkou, že sa soc. poisťovňa bude snažiť robiť revízie zdravotného stavu týchto osôb.
Vojaci. Zrušenie ZVS v roku 2006 všetko vyrieši, dovtedy bez zľavy, keďže ozbrojené sily budú v rukách štátu a ten vyrovnávať stratu nebude.
Nie som za zrušenie zliav ale som proti tomu aby ich po FD stále hradil štát.