Inak, pocul som o jednom vodicovi co si v priebehu roka na svojom I280 vybavil postupne opravu brzd, potom zvaranie ramu, vymenu chladica (nove su este na sklade), motora, novy lak ...
... a je mu to prd platne, lebo kasna opat kvitne a tento rok mu voz vyradia, takze bude musiet ist na Karosu. Vzdy argumentoval, ze nedavno sa do jeho voza investovalo toto, hento a ze sa oplati opat opravovat.:)
... a je mu to prd platne, lebo kasna opat kvitne a tento rok mu voz vyradia, takze bude musiet ist na Karosu. Vzdy argumentoval, ze nedavno sa do jeho voza investovalo toto, hento a ze sa oplati opat opravovat.:)
Riko
len taká otázočka, ohladne starania sa o voz. Nemal by ráno vodič nastúpiť do vyčisteného autobusu, ktorý prešiel večer po službe zbežnou kontrolou, boli mu odstránené nahlásené nedostatky a nemal by sa starať o nič viac? Asi ano. Mal by len voziť ludí a nemal by sa zaoberať podobnými vecami, lebo na servis, údržbu a čistenie by mali byť iní ľudia a nie vodič. Skús sa opýtať viedenského vodiča či zametá podlahu vozu a bude na teba pozerať ako na chuja, že na to on tu nie je.