No.... sa sám čudujem, že koľko chýb som v jednom príspevku narobil. Asi som ešte zničený z tej blokovky. Ale veď vy mi aj tak rozumiete
Akurat nie su tam, kde ich najviac treba
Prosim o prepacenie za ten ultra-dlhy prispevok plny pravopisnych chyb
) z Karosy. On totiz funguje tak, ze dvere su otvorene vtedy, ked cez cievku tecie prud. Ked vypnes baterky, automaticky ti zacne tlacit vzduch a zatvarat ti dvere. Najhorsie na tom je ale to, ze ked napr. mas dlho otvorene dvere, cela ta sustava sa ti prehrieva a ten ventil sa kazi. Preto sa napr. na vsetkych trolejbusoch otvaraju predne dvere tak pomaly. Vsak kedysi bolo normalne, ze sa v lete jazdilo s vycapenymi prednymi dverami. Inteligentny vodici, ktori vetraju na konecnej to robia tak, ze tie dvere odvzdusnia ventilom a manualne otvoria.
Kami
Ide prave o tie paneliky. Neveris ze ich dokazali dostatocne upravit? To rovno mozem povedat ze vydrzia tolko co na SM! Su v updatoch fotky havarovanych SM a nie je to prijemny pohlad.
Vie tu niekto ako vyzeraju ramy najstarsich K900 pri podrobnych prehliadkach? Myslim praskliny, deformacie a pod.