No nie je všetko také ako vidíš ty cez svoje ružové okuliare mesto nedokáže financovať dopravu teraz ju financujú ľudia. A nebolo by to horšie ak by sa spísal konkurz na nového dopravcu.
Ide o niečo iné Je to jedno predalo by to zo všetkým ide o to žeby sa niekto na tom nabalil. Muselo byť platiť za výkony ale mesto si určí podmienky ? Nie je to pravda nebavme sa o mafii nerozvíjaj tu podnety ktoré s dopravou sú ilegálnym faktorom a nebezpečným objektom. Takže mafia nie určite.
by ma zaujímalo, že keby mesto predávalo DPB, tak by to predávalo aj so zázemím komplet a aj s vozovým parkom? Už by som len chcel vidieť toho somára čo by kúpil od nás niečo iné okrem Citelisov a MBCC. Keby dotyčný počul, že si mesto pýta za kus SOR NB 18 cca 300 tisíc € by sa v lepšom prípade zasmial a v horšom by navrhovateľ obdržal boxu do papule. Takisto odkúpenie väčšiny Karos, Ikarusov, Tedomov, či ostatných SORiek by bola asi dobrá kravina. Mesto by ale tak či tak muselo platiť dopravcovi za výkony a ešte ktovie, kto by bol ten dopravca. Či by to nebol nejaká PO, ktorá si podnikanie v oblasti dopravných služieb dala mesiac pred súťažou do popisu činnosti. Ako to na Slovensku býva, tak dosť možné, že by sme za ešte väčšie hovno platili ešte viac a držala by to v rukách nejaká mafia.
Píšem o tom , že mesto ma dosť zadĺženia na samospráve nie len na doprave. A keby to predalo tak už by mesto bolo oslobodené od tejto kauzy finančne. Ale to už je dohoda dodávateľa a samosprávy. A viem o čom píšem. ?
Radšej keby D.P. Bratislava predala jak by mala mať niečo také na krku. Najhoršie sú iba na tom ľudia mali by fakt popremýšľať o tom či je rozumné robiť ľuďom zlobu aby na tie straty prispievali. D.P. asi je si istý , že sa straty sú zodpovední ľudia čiže mi. ? ? ?
Lenže potom by nemohli povedať, že obratom po zvýšení cien ponúknu cestujúcemu skvelú zľavu v podobe kartičky vydanej zadarmo, ktorá vo väčšine prípadov vlastne len stlmí zdraženie a cestovné aj tak vzrastie... Celkovo to však prináša iba zneprehľadnenie a zbytočnú administratívu okolo vybavovania. Tiež som nepochopil, čo vlastne tvorcov viedlo k tomu, že to nebude platiť na kategóriu R. Či vyhnať cestujúcich na kratšie vzdialenosti do osobákov, ale zase ak neobmedzia platnosť traťových PCL tiež len na Os, Zr, REX, tak padá aj tento argument. Alebo ide o skrytý rýchlikový príplatok?
Viete som nadšený ako mesto rezonuje z oborom D.P.: Bratislava. Tie ceny sú fakt nadštandardné , ale musím povedať kvalita sa na to nepodobá. Mesto by spravilo dobrú vec nech to predá nejakému investorovi, že aspoň stanoví súdny znalec cenu dačo Bratislava splatí svoja a bude na voľnej nohe, znovu z lepšou rovnováhou finančnej krízy ktorá momentálne je hanbou
Povrávalo sa, že zavedia opať rýchlikové príplatky. Vyriešili to takto. Samotný príplatok, ako taký teda nebude, ale koniec-koncom cestovné bude vyššie v R ako v Os.
1. a 2. pasmo bol od zaciatku nezmysel a celkom by ma zaujimalo preco vznikol (tipujem to na nejaku pseudospravodlivost). Urcite to nebolo preto ze ludia by boli nespokojni.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
A dost pochybujem ze po BID zas zlacnia - predpokladam ze BID cennik bude zmeneny tak aby zmeny reflektoval.