aspoň niečo, niekedy má dopravca úplne v paži. Okrem toho, dajú to teraz napr. do vozidiel na sklá a za 2-3 dni tie letáky nejakí truľovia postrhávajú. Stačí do zastávkových vitrín dávať a aj to až vtedy keď bude isté, že to tak bude.
Unika mi pointa. Zdrazuju o "priemerne 9,96%" a sucasne predstavuju ponuky kde bude (bez poplatku za zakaznicku kartu) mozne cestovat o 20% lacnejsie (15% Regional zlava, 5% net nakup)... o com to akoze potom je?
ako niektoré veci sa na SORke dajú prehrýzť, z pohľadu, že lepšie dojsť do cieľa cesty SORkou ako odstať kdesi v pokazenej Karose, či Ikaruse trčať na diaľnici v L21 či medzi DNV a Dúbravkou, príp. na moste je to fakt fajn. SOR má navyše aj nevýhodu v tom, že má iba 4 fixné NP sedadlá a to vďaka priestoru na státie vo vlečke kam ich kydol. Viac krát som si v SORke všimol, že starší ľudia majú problém keď sa vozidlo pohne vyštverať na sedadlo na schodíku a tým pádom musia použiť jedno zo 4 sklopných sedadiel (píšem 4 preto, lebo všetkých 5 sa naraz použiť nedá, jedná sa o tie dve susedné sedadlá kolmo na seba) čím sa zaberá v priestor pre stojacich ľudí, čo je hlavne v špičke alebo aj v sedle (na L83 napr.) dosť nežiadúce. Naproti tomu v MBCC hneď vpredu majú starší ľudia po ruke 10 sedadiel v NP časti + tú sklopnú lavicu. Navyše MBCC ponúka vpredu rovnako, miesta na státie ako kĺbová SORka, keďže aj na pravej strane vozidla vyhradil miesto pre stojacich, čo doteraz žiadny autobus v BA nemal také miesto na státie na pravej strane. Solaris má myslím, že 11 či 13 NP sedadiel a ľudí na státie pojme o niečo menej iba preto, že je kratší, no priestorovo na státie je Solaris balada ☺
Ja sa bojim ist v SORe do vlečky ? . A zase mas pravdu, ze usporiadanie interieru vo vlecke by mohlo byt aj lepsie, no ja si myslim, ze za TAM BUS neexistuje nahrada.
Ten SOR si to vynahradil predkom vozidla, kde sa cestuje velmi pohodlne.
aj to je výhodné, že nie je tom autobuse sa kde normálne postaviť okrem toho priestoru kde sú sklopné sedačky? ? V Karose 741, Ik435, MBCC, Citelis 18, Solaris 18 máš vzadu oproti 3. dverám miesto na státie, TAMBUS, Ik280 a 283 to nemali no za to mali priestrannejšiu uličku po celej dĺžke busu, ale to je už za nami. Nepochybujem, že aj MAN či VAN Hool také dodáva. Len SOR akosi nevie dodať do mestskej dopravy kde je veľký pohyb ľudí s náležitým usporiadaním interiéru.
L29 a 66 neoznámil ešte nikde? Keď to vylepí od pondelka, tak aspoň to... lepšie ako nevyplepiť nič. A možno, že tie zmeny niesú definitívne. Aj od redukcie L44 a 147 sa upustilo na poslednú chvíľu. To máš tak, že dnes vylepíš oznamy, že to a to sa ruší či prekladá inam a zajtra to nemusí platiť...
Inak DPB za posledne tyzdne 4 krat porusil zakon tym ze nezverejnil informaciu o zmene organizacie dopravy aspon 15 dni vopred. V nadvaznosti na to ho niekolko krat porusil nezverejnenim cestovnych poriadkov aspon 15 dni vopred. Nadhera.
aj Mercedesom sa lámu po dodaní rámy? Aj za Mercedesom musí stáť J&T? Aj Mercedes má tak debilne riešený interiér?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter6607
K tym SOR-om, nakoniec som si ich aj celkom oblubil. Tych 5 dveri je celkom vyhodnych a aj dopyt nepotrebuje prilis zlozitu obsluhu pre cestujucich.