pokiaľ stojí pre označníkom a nie je to viac ako 30-40m tak by mal zastaviť šofér, pri umiestňovaní označníkov v Prievidzi to by bola ale dobrá hádka, keďže tam sú označníky bars ako, hoc aj otočené rovnobežne so smerom cesty, ale inak majú fajné prístrešky ☺
1. Že ešte máme príliš veľa autobusov so stropnými tlačidlami STOP - neprijateľné pre deti, starých, imobilných...
2. Že sa vytvára pôda pre vznik sťažností, ktoré nemožno jednoznačne rozhodnúť (slovo proti slovu, stál na zastávke? /nestál na zastávke?).
mohla sa ho opýtať, že prečo to revízori robia tak, že "kakaovníkov" a asociálov nevyhadzujú, či nekontrolujú nikdy! ? Jakživ som nezažil kontrolu na L99 kde vyvážajú kdejaké sprosté indivíduá, nikdy v živote! Iba raz mi kamarát spomínal, že šiel s prvou rannou L99 do práce, necvakol si lístok a zrovna tam bol revízor KUA! Tak to naserie... ?
v Brne majú aj také delenie zastávok na znamenie, že niektoré sú na znamenie od 20:00 do 5:00 teda od večernej hodiny do cca začiatku premávky dennej MHD. Pri zastávke napr. ako je Švabinského, Homolova, či Štepná kde síce ľudia nastupujú/vystupujú často no večer a skoro ráno tomu tak nemusí byť, teda tam autobus nemusí povinne stáť.
To je síce hodnotný obrázok ale papier znesie všetko. Keďže medzi trať 132 a diaľnicu NS výškovo nevopcháš, tak musíš diaľnicu a trať 132 prekonať podjazdom a ak chceš potom z toho podjazdu vystúpať, aby si prekonal trať 131 nadjazdom, tak si budeš musieť obstarať nejaké takéto http://www.tundria.com/trams/HUN/Photos/Budapest-Fogas-cr.shtml alebo takéto http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Stuttgart_zahnradbahn1.jpg vozidlá NS MHD, pričom tá druhá možnosť by neprešla cez inžiniera 239,16 mm, lebo má metrový rozchod.
Zaujímavé info podall p. Zajac ? napríklad; polovica autobusov v Bratislave je klimatizovaných!!! klímu si neželajú seniori a mamičky s deťmi ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe