SLÁVA! Po pol roku od jeho nástupu do funkcie darmožráča v parlamente im to došlo. Teraz je tu ešte ďalšie riziko : aké kroky podnike J&T aby Gyurkovský nezatiahol aj ich do prúseru nejakou výpoveďou, tým pádom by mohla J&T poťahať nitkami v zákulisí a spraviť niečo preto aby Gyurkovský nemohol ísť pred súd.
Medzi inými vecami,čo Gyurkovský podpísal na poslednú chvíľu bola aj tá výstavba vjazdu do garáží na Staromestskej. Preto na hentú aktivitu pozerám tiež krivo.
Ked uz isli hore ceny listok tak mohli konecne 15min. listok zmenit aspon na 20min. ked uz nie 30min. DPB vie co robi lebo dnes si 15min listok v spicke nikto nekupi... take typicke zidovske zmyslanie podniku. Da sa s tym este vobec nieco robit? Do augusta je kopa casu
Malá otázočka ohľadom hpremávky historických vozidiel. Prečo v tom Cp chýbajú dojazdové odchody z Námestia Ľudovíta Štúra po Vinohrad? Rok čo rok iši posledné dve historické električky z Rače do mesta a odtiaľ brali cestujúcich po Vinohrady. Teraz mám tomu rozumieť tak, že zo Štúra pôjdu na prázdno? Alebo ste tm iba zabudli dopísať, že 17:30v a 18:10v. Díky moc za odpoveď.
Dik za objasnenie Nebude to ale zas moc narast vozokm (aj ked sa zdrazuje, tak by mohla ist hore kvalita...)? Efektivnejsie by mi prislo tocenie na zastavke Devin
Mohli by pri tej prilezitosti zmenit "1. pasmo" na zonu 100 a "2. pasmo" na zonu 101 + uviest nejake prechodne opatrenie, ze do 31.7.2012 mozu cestujuci s PCL pre jedno pasmo vyuzivat PCL len v ekvivalentnej zone.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe