Vŕŕhaffujsor by si vybral nezdražiť nič, pretože "zdroje jsou". On tu stále nadáva na Fica ale inak je typický Ficovec - tiež by rozdával ale kde na to vziať peniaze, to netuší.
Fakt som nemal v úmysle zasahovať do tejto jalovej debaty, ale nedalo mi: "pásma sa nerušia, ale bude len celosieťová električenka..." Tak pre koho budú vlastne platiť tie nezrušené (umŕtvené) pásma, keď nie pre držiteľov električeniek? Možno až pri tom zavedení BID (na svätého Dindy, čo nebude nikdy). Reálne to znamená, že pásma platiť nebudú, povedal to aj primátor. Jednorazové CL nemajú s pásmami nič, len s časom platnosti. Tak o čom to tu je?
Ja mám ale otázku na ostatných u nás v Bratislave sú prevažne 2-dverové autobusy ? Lebo v novej elektrosorke som zachytil túto vetu "A pozri až trojo dverí to ma konečne sem pôjde aspoň na zástavke vzduch" ?
Neviem kto je Valec, neviem coho vie viac, ale neopravnuje ho to niekoho nazyvat blbym. Ale ako tak citam vasu celu diskusiu tu v style "drz papulu" (par riadkov nizsie) a podobne, tak mam pocit, ze otazka ci som blby je skor v tejto partii primitivov lichotkov.
potom teda drž papuľu a nesťažuj si, že každý debil jazdí pre každú blbosť autom, pričom môže ísť aj MHD a nemusí zahlcovať cesty a parkovať na chodníkoch v centre. Sa láskavo ujednoť, že na ktorej strane si, či podporuješ neobmedzenú obmedzenosť užívateľov IAD alebo racionálen užívanie IAD! ?
mohla ísť takto : ... - Drieňová - Záhradnícka (Slovanet, prestup na električky a L50) - Jégeho - Bajkalská - Drieňová - ... Aj keď musím priznať, že sa mi veľmi páči myšlienka prepojenia Trenčianskej s Bajkalskou takýmto spôsobom aj keď iba jednosmerne, áut takto jazdí dosť, takže myslím, že aj nejaká linka MHD by mohla, L66 tak už jazdila potom, po predĺžení k Eurovee zas bola odklonená.
Pokiaľ nevymyslia niečo nové, tak áno, budeš platiť ešte starú cenu, dôležitý je deň nákupu pre cenu. Máš ešte štastie, mesiac dopredu sa dajú kupovať električenky. Ja som toto raz využil na prelome decembra/januára.
Zmyslom môjho príspevku bol hlavne šok z trasy cez Jéhego ul. v záujme obsluhy zastávky "Slovanet". Podľa mňa zastávka "Bajkalská" je omnoho dôležitejšia. (Prestup na električky totiž bude zabezpečený na zastávke "Saleziáni").
1; Hmm, myslíš, že je reálne, že DPB oficiálne umožní, že stlačenie dopytu pred zastávkou na znamenie bude stačiť?
2; Čo som si všimol, niektoré krátke SOR-ky nemajú "pamäť" - čiže keď stlačím počas jazdy tlačidlo dopytu, po zastavení na zastávke sa dvere neotvoria (teda tlačidlo treba stlačiť znova). Alebo sa to už zmenilo?
ja ti môžem iba k tej trase L66 povedať, že nie je to až také zlé, aj keď takúto variantu trasy som nečakal vôbec, ale zjavne chceli riešiť priame spojenie s LIDL-om na Trenčianskej, no mohli podľa môjho názoru viesť linku od Trenčianskej, po Košickej, otočiť na Jelačičovej a späť po Košickej, Trenčianskej a Bajkalskej a už po starej trase na Domkársku. Nemeral som si to, či by to vyšlo menej vzkm ako aktuálny návrh, takže som tak strelil takýto návrh, hlavne z dôvodu možnosti prestupu v obidvoch smeroch na trolejbusy na Trenčianskej. Asi je ale ten plán L66 od 1.7. úspornejší ako ten môj a celkom dobre rieši prestup medzi električkami/trolejbusmi+L68 na L66, len sa trochu motá tou zachádzkou k zimáku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon