Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #167837:
Nič sa nestalo, ja to tak neberiem. Ale keď už som reagoval, tak som informáciu upresnil.
Reakcia na: Valec #167829:
1. Plán dopravnej obsluhy predpokladal interval Os PK-BA 15 minút. Myslím, že sa to dá odjazdiť. Podľa mojich výpočtov je minimum 13 minút, aby sa pomedzi ne vopchal ešte jeden rýchlik/expres/zrýchlený alebo jeden náklad. Takže ak zoberieme 15 minút interval, môžeme previezť ešte dva Zr/R/IC a dva náklady. Kritický úsek, pre ktorý som to rátal, je Rača-Jur.
Reakcia na: Martin Fundárek #167836:
Som sa pomýlil, dúfam, že sa nehneváš. Na čítanie celých strán diskusie a hľadanie toho, čo kto, kde, kedy napísal, som totiž dosť lenivý.
Reakcia na: AAA #167801:
O 1 nástupišti a 2 dopravných koľajách som písal ja. Nájdeš to v http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_11_03_31/Bod_03/04_A_ns_hd_vlastny_material%20Msz_2303.doc v kapitole 4.1.
Reakcia na: 810zssk #167828:
Už som sa kedysi na to tu pýtal a bolo mi odpovedané, že tie vlaky viezli priame vozne do W.
Reakcia na: boxcar #167832:
sorry, preklep: 5147 /5047
Reakcia na: 810zssk #167827:
Len škoda, že aj vozne nie je vidno. Ale tipujem, že niečo naše (čo sa ľahko na hraniciach pri kontrole rozoberalo):
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,5122631url
Reakcia na: boxcar #167831:
a za čias, kedy posledný vlak smer viedeň o 00:50 jazdil, sa na večerných/nočných odchodoch nasadzovali DMU-2 resp. DMU-1
Reakcia na: 810zssk #167828:
Aj mňa by to celkom zaujímalo.
Okolo 2000 roku si pamätám výlučne rak. Bpčka v nasadení.

Neskôr (presný rok si nespomeniem, ale v roku min oc roku 2006 tomu tak bolo) sa tam pól na pól striedali Bmpz-l s našimi najmä Bmeer-ami, Bdee a reko Bčkami až do roku tuším 2009. Istú dobu (GVD 2008/9?) sa tam mihla jedna súprava vyskladaná z výlučne Beer-ov (tá súprava 3-4 vozňov mala "prejazd" z nejakého vnútroštátneho rýchlika 6xx).

V roku 2008 a skôr si pamätám, že prvé rané odchodoch z/do Viedne (Mürzzuschlag) ešte jazdili Bp.

Terajšiu situaciu istotne poznáš s tým, že je tam
vždy trojica súprav vyskladaná zo štyroch Bmpz-l,
pričom jedna súprava obsahuje vozeň ABmpz-I.
S tým, že od septembra tam asi uvidíme hybrid vyskladaný
Bdteer, Bmpz-s, ťahaný Herculesom.
Reakcia na: boxcar #167825:
ahaaa, toto som našiel až teraz: #159957 Ale predpokladám, že 810zssk kvôli tomu nepísal do ZSSK.

Re #167827 810zssk: Poradím ti v štýle Valca: Odpovie ti Google. ? Ale nie, snáď niekto bude vedieť (mňa to trochu tiež zaujíma).
Reakcia na: no.ev.di. #167826:

1. 5 minútový interval bol/je plánovaný len v tuneli. Tam to možné bude, keďže tam budú jazdiť (s výnimkou nejakého TGV) len regionálne vlaky, ktoré stoja všetky všade rovnako. Simuláciou bolo potvrdené že najkratším dosiahnuteľným intervalom sú 3 minúty. Za Račou nebol nikdy ani len predpokladaný interval pod 20 minút.

3. Regionálne autobusy majú končiť niekde na okraji mesta, nie sa trepať priamo do centra. Aj tak (možno s výnimkou smeru od Lužnej) pricestuje v tých autobusoch na Nivy tak zo 10 ľudí.
Už úplne inou vecou je, že v súčasnosti sa plánuje len Filiálka a nie celý tunel. ?

K tomu trojhodinovému intervalu, pozri sa, aký je v súčasnosti na trati 131.
Reakcia na: 810zssk #167827:
a vlastne aj po 89tom..
K Viedni.. pred 89tym podla vsetkeho existovali vlaky co jazdili iba DNV-Marchegg (v GVD 88/89 to bolo v hustom intervale dva pary spojov denne). Moja otazka znie: co na tych vlakoch bolo radene? 🙂
Reakcia na: 810zssk #167808:

1. rýchliky som zabudol započítať... takže beriem späť. Hoci neviem už, že aký je minimálny odstup medzi vlakmi, že aký najkratší interval môže byť, rozhodne "slávikových" 5min je blbosť, ale 15min by to mohlo v špičke zvládnuť nie?

3. ja som pochopil to, že naráža na to rozbite prestupov z vlakov od DS/GA/TT na smer MA/CZ/AT ale mal brať do úvahy to, že bude umožnený prestup medzi regionálnymi vlakmi autobusmi, čo doteraz nebolo také ľahké, lebo sa muselo cestovať z ASMN na Hl.st.

7. integrovaný dopravný systém to je vtedy ak je aj jednotná tarifa. Pokiaľ nebude tarifa skôr než samotný TEN-T, tak to bude neskôr než samotný TEN-T.

Ja nehovorím, že 2h interval mimo špičky a 1h v špičke je super, ale on tam vykreslil tragédiu do prdele, že "3h interval" mimo špičky ?
Reakcia na: Peon #167824:
Ak ma pamäť neklame, tak na cp.sk to bol Stadlau uvedený od vtedy, čo tam začali stáť vlaky(okt.2010). S novým cestovným poriadkom (dec2010) tam už viac nebol.. Ale už sa to tu na fóre riešilo myslím...
Reakcia na: 810zssk #167821:
Podstata otázky bola: Ako je možné, že tie údaje boli správne a zrazu sú nesprávne? Ale nechcem to už veľmi rozvádzať...

Re #167822 Valec: Ešte, že CP v PDF na zsr.sk to nepostihlo. ?
Reakcia na: Valec #167822:
Tak sorry, nevedel som ktory cert to robi :))
Reakcia na: 810zssk #167821:
Omyl, chyba bude v databáze ŽSR, odtiaľ to ide do Inpropu (cp.sk) aj na ZSSK.
Reakcia na: Peon #167820:
K tretiemu odstavcu: Zeby preto ze udaje od ZSSK su evidentne zle a CP.sk ma udaje od ZSSK?
Reakcia na: boxcar #167819:
Chybný CP (s neuvedenou stanicou, kde je prestup na metro) je podľa teba kravina? A ako som spomínal, okrem cp.sk Stadlau chýba aj na zssk.sk ? Ešte, že som túto záhadu vyriešil. ?

Koho sa rakúski cestujúci pýtajú kraviny? Aké konkrétne napríklad ❓ Rakúšania si CP určite nepozerajú na slovenských vyhľadávačoch. ?

Ako je možné, že na cp.sk to bolo správne a zrazu už nie je zatiaľ čo na oebb.at to správne zostalo? "Včul buc múdry" ?

Mne ako fanúšikovi verejnej hromadnej dopravy ide o to, aby cestujúci dostávali správne informácie. V minulosti sa na základe môjho podnetu vrátili do CP 23-ky poznámky pri spojoch, na ktoré nadväzuje iný spoj tej istej linky na zastávke "J. Jonáša - VW". ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.