Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #167496:
Ale moje technické vzdelanie nemá nič spoločné s astronautikou, takže neviem ani minimálne posúdiť, či poskákanie si Armstronga na mesiaci je možné alebo nie.

Re #167497 TomJ: Myslíš, že by sa zrazu začali davy cestujúcich voziť z Rače do Auparku? Na obsadenosť vozidiel by to malo len minimálny vplyv.
Reakcia na: no.ev.di. #167495:
presne, ak by sa konsolidovali linky na poslednu v Petrzalke ( Aupark)- 92,59,80,88 a zrusili sa tieto spoje na zastavke Dvory...aj ovca by bola cela a aj vlk syty:)
Reakcia na: no.ev.di. #167483:
Ty vole, ty sa tak vyznáš vo všetkých odboroch ľudskej činnosti, že som prekvapený, že ešte nie si prezidentom Svetovej banky minimálne.
Kde si prišiel na taký žvást, že výrobcovia odmietajú "budovať" autá na LPG? Po prvé neodmietajú a keby si nebol vymastený debil, tak by si vedel, že LPG je ropný produkt, keď döjde ropa, döjde aj LPG,
A keby aj VŠETKY zisky VW odtiekli inde, tak takí ako ty nie sú na ulici, dostávajú plat a platia dane. Kde by si robil, keby ten VW nebol? By si niekde fetoval pod mostom.
Reakcia na: Valec #167492:
presne tak, cestujem Raca- Aupark a vlastne aj cestou tam, autobus 59 minie zastavku Aupark a stoji az na Dvory> pritom zo zastavky Aupark by sa krasne dalo dostat dalej do Petrzalky spojmi 94,83,84 atd...
Reakcia na: yuyanatim #167493:
Zdá sa mi, že voľakedy 59 pri Auparku stála a potom to zrušili. Obávam sa, že by to nebolo dobré riešenie, lebo tak by mali Račania veľmi dobré spojenie do Auparku (aj keď len v špičke). Možno by to nebol až taký nárast cestujúcich, no neviem, či by to kapacitne 59 potom zvládala. K tomu nech sa vyjadrí niekto, kto túto linku často využíva, aké sú na nej kapacitné rezervy. Posilnenie intervalu je totiž v súčasnosti asi také pravdepodobné ako to, že Slovák poletí na Mesiac.
Reakcia na: Valec #167473:
Teraz si u mňa stratil dosť veľa bodov. Človek s technickým vzdelaním a toto tresne.
Reakcia na: yuyanatim #167493:
keď už tak posunúť to zastavovanie z Dvorov na Aupark a vynechávala by Dvory, tak by pribla možnosť prestupu z 80/88 na L59 v jednom smere ale stratil by sa prestup medzi L59 a 92, aj keď je tam po ruke L83/84 pri Auparku. Skús inšpirovať ľudí v DPB e-mailom.
Reakcia na: Ike #167475:
Hehe. A ja by som sa posmieval a budem sa posmievať, keďže konšpiračné teórie okolo toho mám dosť dobre preštudované a prekonzultované s ľuďmi rádovo viac vzdelanými vo fyzike, technike, práve, diplomacii než paranoici tvoriaci konšpiračné weby ? .
Reakcia na: Radi (RWK22) #167490:
to ano, suhlasim, expres Petrzalka Raca. Ale kto robi v auparku tak sa musi vracat jednu zastavku peso,takze ak by bola zastavka ako posledna v Auparku bola by zberna pre celu Petrzalku, kedze tam sa vsetci dostanu uz tebou spominanymi autobusmi. Kedysi, ked este bola posledna zastavka v petrzalke Dvory tak to davalo zmysel ale kedze uz teraz tou poslendou zastavkou je Aupark, malo by sa to posunut.
Reakcia na: Ruslan #167484:
A prečo by nosná linka musela vymetať Segnáre?

Re #167490 Radi (RWK22): Nevieš čítať?
"Takto ludia pracujuci v auparku musia stale chodit spat cez lavku a okolo Lenova na zastavku Dvory a je to zbytocne zdrzujuce"

Dotyčná zrejme z toho Auparku cestuje do Rače.
Reakcia na: yuyanatim #167489:
Môžete uvažovať aj o kombinácií električiek a linky č. 94 s prestupom na Vazovovej...
Reakcia na: yuyanatim #167489:
59 je expres pre RAČU z Petržalky a naopak . Do Auparku už aj z tej 59 sa da veľmi ľahko dostať zo zastavky Dvory napr. 83 93 94 91 191 ktoré chodia počas špičky keď aj 59 veľmi často cca každé 3 min. niečo ide.
Neviem ci tu uz bola diskusia ohladom autobusu 59, ale chcela by som podat navrh aby tento autobus, stal nie na zastavke Dvory ako poslednej v Petrzalke ale az na zastavke v Auparku. Takto ludia pracujuci v auparku musia stale chodit spat cez lavku a okolo Lenova na zastavku Dvory a je to zbytocne zdrzujuce.
Reakcia na: Ike #167486:
na Gemeri môžeme podporovať zas poľnohosp. výrobu a nemusíme dovážať, napr. teraz už medálne hviezdy - Španielske uhorky ? a nepovedz, že to nedá ľuďom prácu ?
Reakcia na: Ruslan #167484:
a keby Segnáre obsluhovali L23,37 a 38? ? L63 by bola pre Lamač nosná, takže do nej by sa Lamačania viac cpali ako do L37, takže by pobrala aj Segnáre.
Reakcia na: no.ev.di. #167483:
nebudeme tu spamovať na fóre o doprave, takže toto je môj posledný príspevok na túto tému.

Takže aby bol dunčo potešený, postavíme rôzne továrne, ktorých výrobky nikto nebude chcieť, ale hlavne že budú naše a budú stáť. Naopak, automobilky, po ktorých produktoch je teraz veľký dopyt a ktoré doslova nakopli Považie a celé Podunajsko tak, že Gemer môže závidieť treba z princípu zavriet: dunčo.logika.

To nevadí, že v budúcnosti to možno zavrú a ľudia budú živoriť - bez tých závodov by živorili aj dnes...
Reakcia na: Ruslan #167482:
ono by som to skôr asi riešil keď sa bude budovať t-bus trať do Lamača. Jednoznačne by som trolejoval L63, v celej dĺžke trasy, so zmenou trasy L96 a vytvorením prekladu s L61. L63 by mala i=8/10/10//15 a L61 by mala 8/20/10//15, po zatrolejovaní L61 by prešla v sedle do intervalu 10min. L37 by premávala bez zmeny pod most a namiesto L30 by premávala L43 v i=12/20/15//20 so zachádzkou na Lesopark v i=24-36/40/30//20 (20-40 v období november - marec). Výhodou by bolo spojenie centrum - nábrežie - ZOO - Patrónka - Železná studnička - Lesopark/Kačín.
Reakcia na: Ruslan #167482:
a ešte dodám, že nosná linka by nemohla byť 18M a ani 15M autobus, lebo by musela premávať aj na Segnáre a tam sa kĺbak neotočí.
Reakcia na: Ike #167480:
a myslíš, že dopyt po autách bude takýto dokedy? Ak je skutočne úprimne zámer EÚ podporovať verejnú dopravu, tak by mal dopyt po autách klesať, takisto ropy nepribúda takže, ľudí výjde prevádzka auta čoraz drahšie a budovať autá na LPG výrobcovia odmietajú. A čo máme z toho, že vyrábame jak blbci autá mi povedz, keď zisk z toho čo vyrobíme aj tak ide väčšina do domovskej krajiny tej automobilky. Sú pracovné miesta, to áno, no využívajú lacnú pracovnú silu a hrozbu daňových úľav, že ak nebudú, tak sa spakujú a môžme si vieš čo. To čo zaplatí v Nemecku Volkswagen jedného pracovníka pri páse, tak u nás zaplatia štyroch a môžem ti povedať, že sú to iba kecy o tom koľko bude VW prímať ľudí! Darí sa, to hej, no šetriť aj tak treba... Aspoň, že tá elektronika tu je. No textil je akosi v prdeli a chemické závody tiež nejak neprekvitajú.
Reakcia na: no.ev.di. #167479:
Ktorá/Aká jedna linka by mala byť podľa teba nosná pre Lamač?
príklady:

L30 - dnešná trasa + lepší interval (v tom prípade by musela L37 premávať iba po Teco Lamač, resp. po Patrónku.)
- ak by bola toto nosná linka, L63 by bola zrušená.
L63 - v súčasnej trase po Avion (zastavovať by musela všade v Lamači, aj na Segnároch) + lepší interval
- ak by bola toto nosná linka, L30 by bola zrušená.
L64 - v trase ako dnešná L63 a seknúť ju na Trnavskom mýte (prestup na L61, ktorá by musela premávať tiež častejšie, kvôli akej takej nadväznosti, alebo prekladu) + lepší interval.
- ak by bola toto nosná linka, L30 a L63 by boli zrušené.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.