tými 30% myslíš pokles ako celkovo na vlak, či o 30% menej cestujúcich pokračuje na ŽST NM ako keby šiel na Hl.st., teda idú dole na Vinohradoch? Čo sa týka prestupu na Prievoze, tak nie je nikde písané, že by ten prestup bol katastrofou. Keby sa podarilo tak, že by vlak prišiel 10min pred odchodom L66, tak by to bolo myslím prijateľné. 5min kým sa cestujúci vyšuchcú od nástupištia k L66 a 5min čakania. Inak má fakt väčší zmysel použiť MHD, ktorá obsluhuje na rovnakom území viac zastávok a v lepšom intervale. Tak snáď sa vlaku zadarí o nejaký čas neskôr.
Ani pri polhodinovom (a to už vôbec neriešim kto by ho zaplatil) intervale by to nebolo o nič lepšie. ŽST Nové Mesto tiež nie je ničím zaujímavé. Však si to modelovo prerátaj, koľko času s prestupmi by to niekam v okolí (napr. Polus?) trvalo vlakom a koľko MHD... vyjde ti to plus-mínus rovnako, k tomu faktor možného zmeškania prípoja a následného čakania na vlak ....
Re #165719 no.ev.di.: ŽST Petržalka možno hej, ale tie ďalšie...
Na ÚNS jazdí L66 raz za 15/20 minút, krásna predstava prestupu...
Na NM síce máš viac liniek, ale všetky idú smerom späť do centra/Ružinova... (čiže v protismere z ktorého prídeš vlakom), zaujímavá tak môže byť maximálne L58.
Len pre zaujímavosť (a tuším som to sem už písal). ŽST Nové Mesto je pre cestujúcich maximálne neatraktívna. Zo skúseností ZSSK: presmerovanie vlaku (a je jedno či od Pezinka či od Senca) z Hlavnej stanice na Nové Mesto znamená pokles cestujúcich v ňom minimálne o 30%.
Keďže jazdná doba vlaku a busu linky 59 je približne rovnaká, veľa ľudí tým cestovať nebude (však aj dnes tam mohli ľudia cestovať na kupón BID za 1,66€ mesačne a sám si videl tú obsadenosť vlaku). Navyše všetky stanice sú v prdeli - ďaleko od zaujímavej zastavanej časti.
Re #165715 810zssk: Bola, bola. Dokonca úplná. A týmto sa zároveň vyvracia fáma, že pozemok pod vozovňou bol predaný a bude sa búrať.
Od teba som zvyknutý na príspevky vyššej informačnej hodnoty. ? Ako som tu už neraz spomínal, moje otázky sú niekedy "uisťovacie". Teda odpoveď predpokladám, ale nie som si istý.
Tu však väčšinou neviem alebo "nedocvaklo" mi.. Ak mi niekto odpíše k veci (rozumne), možno zistím, že časť z toho mi mohlo napadnúť...
tak to napadlo aj mňa, ibaže teba uniklo to, že kde by si cestujúci, ktorý by začínal cestu vo vlaku označoval ten lístok?! Si ho pôjde cvaknúť do autobusu a vráti sa k vlaku, pričom mu zatiaľ bude bežať platnosť lístku? ZSSK nebude inštalovať označovače na časové lístky tak skoro, preto som premýšľal nad tým, kde by si ľudia označovali lístky.
Preboha občas zapoj aj to čo máš v hlave, myslím že sa to volá mozog.
Ale najlepšie asi zistíš, ak sám zinscenuješ nejakú MU v Rakúsku na 901/ v Maďarsku na 801, kľudne môže byť aj nehoda busu s Tvojim igk a uvidíš, ako sa to bude riešiť. ?
(SNÁĎ LEN) HYPOTETICKÉ OTÁZKY. Pre mňa zahalené rúškom tajomstva...
Re #165702 Peon: Pri dopravných nehodách a napr. zraneniu cestujúcich vo vozidle asistuje oblastný dispečer alebo nehodovka DPB. Stalo sa už niečo podobné aj na 801-ke alebo 901-ke v Maďarsku / Rakúsku - neviete náhodou?
Keďže prítomná býva aj polícia a RZP, ako sa to celé rieši? Keďže naša RZP tam nemôže zasahovať (a polícia asi tiež nie), určite je to zložité... Polícia totiž, pokiaľ viem, môže v inej krajine EÚ v schengene zasiahnúť do určitej vzdialenosti od štátnej hranice iba pri cezhraničnom prenasledovaní - bezodkladne však musí kontaktovať tamojšiu políciu, ktorá to na svojom území preberie. A ak by "nebonedaj" museli zasahovať aj hasiči, predpokladám, že tamojší (z tej krajiny) by tam išli.
Príklad: Nedajbože nehoda 901-ky s rakúskym osobným autom. Ak nevie dispečer po nemecky ani anglicky, asi veľa neporieši..
S poistením vozidiel DPB v zahraničí je to ako približne? Sú poistené? A na krytie materiálnej škody cestujúceho napr. vplyvom dopravnej nehody má DPB nejaké poistenie do zahraničia?
PS: Za akým účelom jazdil oblastný dispečer do Hainburgu v prvý deň premávky 901-ky? Iba kvôli monitorovaniu počtu cestujúcich (na prípadné posilnenie dopravy) ALEBO aj nejaký iný dôvod bol?
Bežný večer by postačoval SOR B9.5. (a to aj po skončení smeny v slovnafte). Iné je to nedele večer, keď rýclikmi prichádzajú študáci s batohmi a idú na intráky (resp. ubytovne) na Trnavskom mýte, do Prístavu a do Vlčieho Hrdla. Zhodou okolností práve v kritickom čase večer ide na jednom spoji L74 sor B9.5 (prejazd zo 77), ale tam sa tiež všetci pomestia, aj keď sú natlačení. A iné je to teraz počas MS, keď musia byť všetky 74 kĺbové, a oprávnene. V úseku Hl.St - Zminý štadión sú niektoré večerné spoje značne plné (pred/po zápasoch).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.