J:
Viděl bych to tak na konec července (sedmý měsíc).
Martyk:
Dej mi laskavě už pokoj. Jestli ti vadí jak píšu, je to jen tvůj problém. Hledej chyby nejdřív u sebe, bohužel to, že se chováš za volantem jako hovado už není jen tvůj problém.
Viděl bych to tak na konec července (sedmý měsíc).
Martyk:
Dej mi laskavě už pokoj. Jestli ti vadí jak píšu, je to jen tvůj problém. Hledej chyby nejdřív u sebe, bohužel to, že se chováš za volantem jako hovado už není jen tvůj problém.
J
Na 50 by ani tak nebolo treba 15m busy ale zhustiť interval v špičke na 8min a mimo špičky neviem ako často chodí, takže neviem povedať. A dal by som tam najprv 12m. A ak by tú 50 začali ľudia etše viac využívať, tak potom by som tam dal 15m. Ale najprv to na také dva mesiace vyskúšať s 12m. Kým si ľudia zvyknú. Lebo, fakt je ten, že čím častejšie linka jazdí, tým je u cestujúcich obľúbenejšia.
Dobre si pamätám výkon toho Citara (299 konských síl) a niekdy som z akcelerácie mal pocit, že sedím v trolíku. Bola to proste paráda. Až na tú fotobunku.
Vladimír: No veď hej, ja som len chcel trochu podpichnúť priateľov z Českej republiky :-> . Bolo to myslené ako žart. Ale aj tak, ževraj zatiaľ robia len kĺbové CB.
frenky: Optimálna by bola elina. Alebo len bus ao Pri kríži do DNV a tam by museli prestúpiť. 6iadne vozenie až do centra.