Reakcia na: Ruslan #165013:
Sedlová L94 by ani nemusela byť kľudne a na margo L93 asi toľko, že by v sedle zniesla v pohode 7-8min, aby vykompenzovala za zrušenú sedlovú L94. Počas sedla by postačila i L31/39 v i=10min na Vazovovu. So zväzkom L34/83/84 je už dlhší čas potreba niečo vykonať, najlepšie by bolo ich mať v jednej linke, lenže je na mieste otázka, že kadiaľ by bolo takú linku vhodné v Petržalke viesť. L34 v úseku Predstaničné nám. - Hodžovo nám. tiež nevozí o nič viac ľudí ako L94 v sedle. Zmeniť by sa to mohlo nasledovne :- L34 ako posila k L83, teda duplicitná trasa s L83 od Drobného po Nám. hraničiarov, odkiaľ by pokračovala L34 k Dostižke a premávala by iba v čase 5:00-20:30 (cez prázdniny iba v špičke), takto by L34 a 83 premávali takmer ako jedna linka, resp. L83 a k nej posila L34
- L78 od zast. Krížna by šla späť po Záhradníckej a Jégeho k zimáku a späť do Vrakune (ušetrili by sa vozidlá, ktoré by mohli ísť na predĺženú L34)
- L84 : Prokopa Veľkého - Šancova - Karadžičova - Landererova - most Apollo - EUBA - Ovsište, 5:00-20:30 (cez prázdniny iba v špičke, t.j. zrušenie i=24min v sedle prac. dní cez prázdniny)
no.ev.di.