Reakcia na: 810zssk #163870:
to by magoriat musel rozmyslat ... na zapade bezna vec ... naprikald vo viedni kopu usekov dialnice, elektircky aj metra spolufinancovali sukromny investori ... dokonca aj dialnicny tunel pod UNO city nestal vieden ani jeden schiling ...
takto mohla mat bratislava zafinancovanu napriklad nivsku elektrickovu radialu a vlastne aj cast petrzalskej ..
JeJe
Áno, hovorím z vlastnej skúsenosti, v Japonsku som bol niekoľkokrát a žil som tam aj dlhší čas. Keď hovoríš o Mercedesoch CC - to nebol krok do 21. storočia, to bol najhorší krok aký kedy DPB urobil. V Japonsku napríklad nenájdeš autobus tohto typu. Je to monštrum, ktoré priveľa žerie a priveľa váži (a teda aj viac opotrebováva vozovku ako bežné autobusy) a jeho pozitíva neprevyšujú negatíva, ktoré so sebou prináša. Ale hlavne týchto obrov mesto a DPB kúpilo v situácii, keď si to vôbec nemohlo dovoliť - a za to budeme všetci pykať ešte pekných pár rokov.
Civilizované mestá dávajú prednosť kratším ľahším autobusom, ktoré sa dajú operatívnejšie nasadzovať podľa potreby a sú ekonomickejšie.