Reakcia na: Martin Fundárek #162393:
za chvíľu nám ostanú iba hlavné ťahy a lokálky zpustnú ? Trenčín - Chynorany môže nechať bez osobnej dopravy iba blb ? ostáva iba dúfať, že sa tratí, ktoré majú potenciál prepravovať chopia takí, ako sa chopili trate Komárno - Bratislava, inak to nevidím, lebo železnica v rukách štátu je v riadnej prdeli, lebo sa výkony prenášajú na autobusových dopravcov a pravdupovediac, vlakom je cesta neporovnateľne pohodlnejšia. Zaujímalo by ma, že ale vyrieši budúci dopravca na trati 131 autobusových dopravcov, lebo keď si autobusový dopravca posunie spoje 5-10min pred odchodom vlaku za účelom "kradnutia" cestujúcich vlakovým spojom a bude kašľať na to aby obslúžil ostatné časy kedy nechodí vlak, tak to bude beznádejne pre železnice stratené. A tiež ako bude riešiť vlakový dopravca s autobusovým dopravcom lokálne spoje pre odvoz ľudí z/do stanice na trati ak sa vlaková stanica/zastávka nachádza mimo alebo na kraji obce? Veľmi ťažko mi je uveriť, že autobusový dopravca by na niečom takomto pristúpil na spoluprácu ?
Martin Fundárek
Bohužiaľ, rovnaký koniec čaká po idiotsky poňatej redukcii ďalšie trate, napríklad Trenčín-Chynorany. Ak podľa redukovaného grafikonu prvý spoj príde do Trenčína o 6.26 a posledný odíde z Trenčína 14.44, tak ho budú môcť využiť len študenti (čiže po senioroch 70+ najmenej zaujímavá skupina); pracujúci určite nie, pretože pracovná doba s prestávkou je 8,5 h, takže to nestihnú. Dôsledok: o päť rokov bude zastavená prevádzka osobnej dopravy úplne pre nízke využitie spojov. A to tam pred 10 rokmi jazdili aj súpravy 850+3xBix + 850...