Reakcia na: no.ev.di. #162196:
Urcite to ma velky vyznam tahat L39 po trase Avion - Racko a zaroven L31 ako Slavicie Udolie - Trnavske, ked by to kludne mohlo ist do 1 linky - L39 ako sucasna len miesto suhvedznej by siel do avionu ? Re #162200 no.ev.di.: clovek by mohol ironicky poznamenat "Lebo elektricky" ked sa snazis tak vehementne donutit jazdit inych nimi ?
Re #162212 no.ev.di.: 1 hodina nie je relevantna! Aj ja sa mozem na hodinu postavit niekam a ratat si ciselka a ludi. To by si musel stat niekolko hodin denne 7 dni v tyzdni minimalne 1 mesiac a ratat. Pretoze raz je autobus prazdny a na druhy den ten isty odchod nemusi stacit pobrat vsetkych cestujucich

Re #162215 intony: ta ukaz 1 linku na DB-KV-MESTO radiale ?
no.ev.di.
Čo sa týka L82 tak to bola šialená obchádza pri ceste z Hl.st do Petržalky. Najlepší smer pre cestovanie do Petržky z Hl.st. je cez Nový most, najideálnejší a najpriamejší by bol smer Hl.st. - Štefánikova - Nám.SNP - Starý most - Petržalka ... ako by povedali Česi "bejvávalo", chýba trať na Štefánikovej, ale dosť nostalgie... L82 skôr mala slúžiť ako spojenie oblasti Kapitulského dvora, Starej Petržalky, Viedenskej cesty so Starým mestom a Nivami. Jej ďalšia funkcia bolo spojenie Hl.st. s Nivami, avšak tam bola duplicitne s L201 v dlhom úseku a interval bol nejak od 15 do 20min myslím, takže preč s ňou. Cestovať s tým na Hl.st. z Petržky mohol ozaj iba vôl, lebo to bola obchádzka a okrem toho cez Starú Petržalku chodila na Hlavnú stanicu aj L81 s lepším intervalom a bez zachádzky.