Reply on: MatejBA #162217:
po bodoch :1. zle si si to prečítal, lebo : navrhol som na Trnavskej dve autobusové linky, pričom obe s i=8/15/10//15, t.j. aby si na CSU mal nejaký systém v doprave, tak by skrátená L39 CSU - Trnavské mýto (dnešná L31) musela tiež premávať v i=8/15/10 a teraz čísla :
- kapacita na CSU dnes : 990/660/990//330-660
- kapacita pri dvoch linkách s i=8/15/10//15, pričom :
a) obe obsluhované klbákmi : 1650/880/1320//440-880
b) jedna kĺbová, jedna Solarisy : 1500/800/1200//440-800
c) jedna kĺbová, jedna sólo : 1350/720/1080//440-720
Otázka znie : možnosť ktorá by najviac kopírovala dopyt na CSU je, ktorá podľa teba?
Autobusy na CSU chodia využívané, nie je však dôvod zavádzať taký stav, že bude jazdiť tá doplnková linka s klbákmi alebo Solarismi a bude kapacita zbytočne vysoká.
2. Čo má Lamač a L63 spoločná s električkami?
3. Jazdím cez Patrónku dosť často, aby som vedel ako to tam vyzerá s jednotlivými linkami, nehovorím, že to mám dokonale zmapované na mám si z čoho vytvoriť úsudok o vyťaženosti tých, ktorých liniek ?
4. Vieš dobre ako to intony myslel, tak nerýp ? vždy keď sa hovorí o systéme "1 linka na radiálu" tak zpravidla platí, že jedna začína v Dúbravke a druhá v KV, takisto ako pri mojom systéme 2 linky na radiálu, platí, že KV má 3+1 linku.
no.ev.di.
Čo sa týka L82 tak to bola šialená obchádza pri ceste z Hl.st do Petržalky. Najlepší smer pre cestovanie do Petržky z Hl.st. je cez Nový most, najideálnejší a najpriamejší by bol smer Hl.st. - Štefánikova - Nám.SNP - Starý most - Petržalka ... ako by povedali Česi "bejvávalo", chýba trať na Štefánikovej, ale dosť nostalgie... L82 skôr mala slúžiť ako spojenie oblasti Kapitulského dvora, Starej Petržalky, Viedenskej cesty so Starým mestom a Nivami. Jej ďalšia funkcia bolo spojenie Hl.st. s Nivami, avšak tam bola duplicitne s L201 v dlhom úseku a interval bol nejak od 15 do 20min myslím, takže preč s ňou. Cestovať s tým na Hl.st. z Petržky mohol ozaj iba vôl, lebo to bola obchádzka a okrem toho cez Starú Petržalku chodila na Hlavnú stanicu aj L81 s lepším intervalom a bez zachádzky.