Reakcia na: no.ev.di. #162200:
Ako som už povedal, mne vadí najmä to, že stále niečo riešiš bez podkladov. Tie tvoje "merania" mi pripomínajú jeden článok v časopise, čo si hovorí dopravný a odborný, kde nejaký inžinier počítal hospodársky výsledok IC vlakov. A počítal to bohužiaľ, ako ty. V KE je plná polka vozňa, v Poprade sa vlak silnejšie zaplní v ZA je vlak skoro plný, tak na 90%. A aby som mu nekrivdil, mám dojem, že odhadol koľko % je študentov. A z toho vypočítal daný človek tržbu, ktorú 1 IC vlak v nedeľu vytvorí. Hoci keď chcel robiť relevantnú štúdiu, mal ísť do ZSSK a požiadať ich o info za dlhšie časové obdobie, koľko je predaných miesteniek do daného vlaku, odkiaľ a kam sú vydané, a pod..
intony
Ešte predtým, ako sa 96 predĺžila na letisko, som mal nápad, ešte vtedajšiu 96 rozdeliť na dve linky, pričom jedna by šla na Nové Mesto, druhá do Avionu po Maxa Hella, Trnavskej a Ivanskej ceste. (Ámos potom kričal po mne, ako je zlé linky deliť, hlavne, že rok potom sa 96 aj tak rozdelila)
Ak by nebolo potrebné jazdiť na Nové Mesto, mohla by po Avion chodiť tadiaľto komplet všetky spoje 96+196 a ďalej na letisko spoje dnešej 96.
Nevýhodou je zhoršenie spojenia do voz. Trnávka a zápchy na Maxa Hella ?