Reply on: Ruslan #162183:
Ty vole, toto je argument jak z košického DF. Treba mať dve duplicitné linky, lebo čo keď jedna vynechá... Spoje nemajú čo vynechávať, o to sa má v maximálnej miere snažiť dopravca. A keď sa niečo také stane, vždy je to pre cestujúceho menšia bolesť na linke s hustým intervalom.Pamätám si, ako bola obslúžená Petržalka pred zmenou a po zmene. A nikdy by som to naspäť nevracal. Som rozhodne proti rozbíjaniu silných liniek nejakým obnovovaním L81. Linky s 20-30min. intervalom sú to posledné, čo 130-tisícová Petržalka potrebuje.
intony
Ešte predtým, ako sa 96 predĺžila na letisko, som mal nápad, ešte vtedajšiu 96 rozdeliť na dve linky, pričom jedna by šla na Nové Mesto, druhá do Avionu po Maxa Hella, Trnavskej a Ivanskej ceste. (Ámos potom kričal po mne, ako je zlé linky deliť, hlavne, že rok potom sa 96 aj tak rozdelila)
Ak by nebolo potrebné jazdiť na Nové Mesto, mohla by po Avion chodiť tadiaľto komplet všetky spoje 96+196 a ďalej na letisko spoje dnešej 96.
Nevýhodou je zhoršenie spojenia do voz. Trnávka a zápchy na Maxa Hella ?