Reply on: AAA #162208:
dobrá otázka prečo to tak s L63 je, no zjavne šiel po nej dopyt smerom nahor, keď sa na nej zaviedla aj premávka mimo špičky. Čo sa týka tej nosnej L30 pre Lamač v i=5/10/6//10, tak som rád, že sme sa dohodli. Nehovorím, že mám výhradne iba ja pravdu, no cestujem cez Patrónku často, dakedy tam strávim aj hodinu, že si spravím prieskum ako jazdia linky tadiaľ. A priznám sa, že som sa veľmi bál dotknúť sa L37, že ako by ste na to reagovali, ale ak je podľa Vás úplne ok, že by L37 bola nahradená nosnou L30 a skrátená by bola po Patrónku či Tesco Lamač, tak nech je tak. ? Ďalší dotaz ale by som mal na riešenie výpadku v kapacite na úseku trasy L63 kde navrhnutá nosná L30 nepremáva. Niekto tu hovorí o kĺbovej L204, no treba mať na pamäti, že L204 premáva cez Kramáre, čo by bola oproti L63 zachádzka + by bolo zrušené spojenie Valašská - Kramáre (toto nemám zmapované ako jazdia ľudia na tomto úseku L204). V prípade odklonu kĺbovej L204 cez Pražskú (čo by bolo lepšie) by sa muselo posilniť niečo na Kramároch, najpravdepodobnejšie L212.Čo sa týka L82 tak to bola šialená obchádza pri ceste z Hl.st do Petržalky. Najlepší smer pre cestovanie do Petržky z Hl.st. je cez Nový most, najideálnejší a najpriamejší by bol smer Hl.st. - Štefánikova - Nám.SNP - Starý most - Petržalka ... ako by povedali Česi "bejvávalo", chýba trať na Štefánikovej, ale dosť nostalgie... L82 skôr mala slúžiť ako spojenie oblasti Kapitulského dvora, Starej Petržalky, Viedenskej cesty so Starým mestom a Nivami. Jej ďalšia funkcia bolo spojenie Hl.st. s Nivami, avšak tam bola duplicitne s L201 v dlhom úseku a interval bol nejak od 15 do 20min myslím, takže preč s ňou. Cestovať s tým na Hl.st. z Petržky mohol ozaj iba vôl, lebo to bola obchádzka a okrem toho cez Starú Petržalku chodila na Hlavnú stanicu aj L81 s lepším intervalom a bez zachádzky.
derik