Reply on: no.ev.di. #162200:
V Petržalke je príklad ako by mali vyzerať nosné linky. Trasa čo najpriamejšia najrýchlejšia a hustý interval. Jasné že by to malo byť podložené dopravným prieskumom zo Segnárov, ale aby každých 5 min. v RŠ (obojsmerne) zachádzal autobus s 40 ľuďmi 3 min. niekam mimo trasu, kde v priemere do každého spoja nastúpi max. 1 človek...A prečo pod most? No tam by nahradila 37, ktorá by išla iba po Patrónku, resp. by bola zakomponovaná do BID spolu s linkou do Mariánky.
V 21. storočí ťahať novú nosnú autobusovú linku priamo do centra... to si myslím (a dúfam) že v Ba nikdy neprejde.
63 viem že sú kĺbaky, v špičke majú svoj význam, lebo to zabezpečuje spojenie Patrónka - Šancová - Trnavské mýto - (Bajkalská), ktoré je dnes podľa mňa dokonca nedostatočné. Ale to by skôr chcelo tú kĺbovú 204, ktorá by išla už obojsmerne cez Patrónku a na Voj. Nemocnicu
Mike
a k Lamaču: čo takto nosná linka č. 30 bez zachádzky na Segnáre (L23, 38) a Tesca.. (L37, 38..) ale pod Nový Most, smerom na SAV, Trnavské Mýto prestup na nosnú L21, a ideálne 204/212 ktoré by išli cez Patrónku obojsmerne.