Reply on: Mike #162198:
dík za upozornenie na int. L86. Pozri si ale, ako dnes chodia L30 a 37 "vyťažené" v úseku Patrónka - Nový most. Nehovorím, že je to na zrušenie, či oslabenie, no zaviesť tam jedinú nosnú linku pre Lamač a ešte k tomu tam držať aj L37 je od veci. Ako hlavný prepravný prúd pre Lamač by som bral smer Pražská - centrum. Keď sa na Lamač potiahnú troleje môže sa spraviť t-busová linka Lamač - (Segnáre) - Lamačská - (Tesco Lamač) - Patrónka - Pražská (využije sa tak trať Brnianska - Hroboňova) a linka bude pokračovať po Štefánikovej na Kollárovo nám. kde bude končiť v centre a tak bude mať Lamač spojenie s centrom, aj možnosť prestupu na električkové linky (ktoré sa dúfam dovtedy podarí znormalizovať). Ešte by som rád poznal dôvod z akého by ste na tomto DF preferovali v prípade, že by mala existovať jedna jediná nosná linka pre Lamač, linku práve pod Nový most namiesto linky 63 kde asi nejazdia kĺbové vozidlá len tak pre nič za nič. A tiež asi by boli klbáky na L30 keby bola tak strašne vyťažená a nie na L63, takže odhadujem, že po L63 bude aj väčší dopyt ako po L30. Čo sa týka Segnárov,že by boli obslúžené iba L23 a 38, tak ja by som to aj schválil, len čo by ti na to povedali ostatní.
Ruslan
Uvediem príklad: povedzme, že je víkend.
L93 ide zo stnice (20.00 h. a príchod na SAV je 20.02 h.) a L83 ide zo SAV 20.01 hod.) Takže sa to dá stihnúť len v prípade, že 93 má na SAV zelenú a 83 stojí na červenej, ak nejde 83 na +. Inak nie. A častokrát chodí 83 z Dúbravky natrieskaná, že väčšina cestujúcich vystúpi až pri Auparku a na Hálovej, okrem toho, že ide občas aj na +2. (hlavne spoje do vozovne)
(Toto spojenie uvádzam preto, lebo ho každý víkend využívam, keď idem z vlaku, musím pridať do kroku, aby som stihol 93 a potom môžem len L83 zamávať na semaforoch a čakať na ďalšiu. V zime to nie je bohviečo. Len veľmi zriedkavo sa stáva, že by sa linky napr. čakali, alebo pod.)
Preto by bola vhodná L81. Nemusia ľudia potom na zastávke SAV čakať ďalších 12 min. na 83.