Reply on: MatejBA #162158:
som ochotný veriť mnoho blbostiam ale tomu, že zo zastávok Lamač, Klanec, Studenohorská, Podháj a Bakošova je taký šialený dopyt po L30 teda sotva. Okrem toho, títo ľudia by sa mohli odviezť na Vrančovičovu k L37 keby fakt silno chceli z Lamača priamo na nábrežie alebo absolvovať výhodnejší prestup na Patrónke na L37/43 v preklade 6/10/7-8//10. Uznaj, že prestup na linkách s takýmito intervalmi a kapacitami by bol na úrovni. Okrem toho v špičke ešte premáva aj L92!
no.ev.di.
Čo sa týka takej L30, tak môžem povedať, že do tá linka sa väčšinou narvala pri ceste do Lamača práve na Patrónke a keďže "preklad" s L63 je taký aký je, resp. nieje mimo špičky, tak to nejazdí nejak zázračne vyťažené (mám to odsledované). Preto som navrhol ako nosnú linku pre Lamač L63, keďže najviac vyťažená z Lamača jazdí L63 a k tomu ľudia z L30 a 37 prestupujú často na Patrónke na ostatné linky, ktoré idú smer Pražská. Okrem toho, keďže na L30 jazdia SORky 9.5 a 10.5, tak asi tak moc vyťažená L30 nebude a tiež by som bol zvedavý, že koľko študentov jazdí s L30 do Mlynskej doliny, že či to fakt je v Lamači toľko vysokoškolákov a všetci študujú na Komenského. Niesom si vedomý toho,že by som Lamačanom škodil tým, že by som im namiesto dvoch liniek, ktoré premávajú bez prekladu (okrem špičky ale s odlišnou kapacitou vozidiel) zaviedol jednu linku, s pravidelnými odchodmi a s kapacitnými vozidlami. A tiež si nemyslím, že ak sa má zaviesť racionalizácia aj ine ako v Petržalke, že to má byť iba Karlova Ves skrz L35,36,133 a 135.