Reply on: AAA #162150:
ešte by som chcel sa ťa opýtať, či sa ti zdá byt neadekvátne ak by po 12-13min cesty museli (chudáci Lamačania) prestúpiť z L63 na jednu z liniek 37/43, ktoré by premávali v i=6/10/7-8//10?! Zaujímavé, že toto sa zdá byť niekomu neadekvátne, potom rušenie priamych spojení z niektorých miest v Petržalke bolo tiež podľa tohto metra neadekvátne. Nesťažujem si na ten stav čo je v Petržalke, dá sa to prežiť, možno by to chcelo iba lepší interval mimo špičky na L68, ale máme tu prestupný systém a akonáhle navhrnem zavedenie systému linkovania aké je v Petržalke aj pre iné m.č., t.j. nosné linky s krátkym intervalom + doplnkové s dlhším, tak je oheň na streche. Nechcem ťa uraziť, ale presne takýto postoj aký si zaujal napr. voči L30, že nebude mať Lamač spojenie s M.D. a nábrežím, lebo by si bože chráň museli prestúpiť, takýto postoj majú na magistráte a poslanci daných m.č. k redukcií počtu električkových liniek a to sa im hoc aj ja, či B.W. alebo iní ľudia veci znalí môžu sebeviac snažiť vysvetliť, že sa kapacita udrží a interval sa skráti, iba sa bude musieť na niektoré cesty prestúpiť a jedná sa vo všetkých prípadoch o cesty dlhšie ako 20min, čo po takom čase ak cestjujúci prestupuje je úplne OK.
MatejBA
Pokial sa DPB rozhodne spravit prestupny system (nemyslim teraz to co tu do teraz bolo ale riadne linkovanie) tak to bude (snad) na zaklade skutocnych cisiel a nie soto navrhov