Reply on: Vladimír #162159:
Viem, ze vies, ale nezabudaj, ze treba priratat raz za kolo 3min na technologiu a 3min na vyrovnanie a v pripade 51cky aj nejake tie 4 minuty na obrat cez cely areal garaze.Potom kolo z Krasnan na 51cke vyzera takto:
11+0+11+3(technologia)+3(vyrovnanie)+4(obrat) = 32min
Kdezto pri 89 to kolo zo Sadu vyzera takto:
10+3 (vyrovnanie)+11+3(technologia)+0(obrat) = 24min
AAA
Zrušenie 30, skrátenie intervalu 63 a predĺženie 43.
Mínusy:
Dosiahneš tým zníženie kapacity v sedle a cez víkend v Lamači. V RŠ predĺžiš následný interval v sídlisku v Lamači. Pre cesty do mesta, do škôl v Mlynskej doline budú musieť ľudia prestupovať z 63, zatiaľ čo teraz mohli ísť priamo 30. Zhoršíš kvalitu obsluhy zastávok, kde 63 nezastavuje, keďže nepíšeš, že tam zastavovať bude. Zabiješ obsluhu Segnárov a okolia. Zvýšiš nároky na výpravu kĺbových autobusov a tým aj náklady.Zhoršíš dostupnosť Lesoparku mimo leta cez víkendy. Každý z Lamača sa bude voziť cez Tesco.
Plusy:
Zrovnomerníš ponuku kapacity v Lamačí.
Zmeny na 31 a 39:
Mínusy:
Cez víkend doobeda bude zbytočne behať autobus na CSÚ každých 12 minút, zatiaľ čo večer znížiš kapacitu, keď ju treba (problém najmä v nedeľu). Zhoršíš následný interval na CSÚ v sedle.