Reply on: MatejBA #162162:
tak to by bola ozaj "racionalizácia" keď už, tak by som to riešil tak, že vložím v úseku Segnáre - Pri kríži na L23 spoje do polovičného intervalu a L38 by som odklonil cez Zidiny na Segnáre, teda by nešla cez ŽST Lamač, aj keď by sa nič nestalo keby L38 skončila. Vložený spoj na L23 by zhltol jednu SORku B9.5
Zabezpecit by si to mohol kratkou sorkou, dochodcov by si potesil a stacil by mozno aj 30 min. interval (A 2 male sorky neni tak hrozne).
AAA
Zrušenie 30, skrátenie intervalu 63 a predĺženie 43.
Mínusy:
Dosiahneš tým zníženie kapacity v sedle a cez víkend v Lamači. V RŠ predĺžiš následný interval v sídlisku v Lamači. Pre cesty do mesta, do škôl v Mlynskej doline budú musieť ľudia prestupovať z 63, zatiaľ čo teraz mohli ísť priamo 30. Zhoršíš kvalitu obsluhy zastávok, kde 63 nezastavuje, keďže nepíšeš, že tam zastavovať bude. Zabiješ obsluhu Segnárov a okolia. Zvýšiš nároky na výpravu kĺbových autobusov a tým aj náklady.Zhoršíš dostupnosť Lesoparku mimo leta cez víkendy. Každý z Lamača sa bude voziť cez Tesco.
Plusy:
Zrovnomerníš ponuku kapacity v Lamačí.
Zmeny na 31 a 39:
Mínusy:
Cez víkend doobeda bude zbytočne behať autobus na CSÚ každých 12 minút, zatiaľ čo večer znížiš kapacitu, keď ju treba (problém najmä v nedeľu). Zhoršíš následný interval na CSÚ v sedle.