Reply on: no.ev.di. #162160:
A kde je napísané, že preklad 30 a 63 sa počas celého týždňa okrem sedla nedá zaviesť? Sám si kakáš do úst, keď píšeš, že "Vtedy sme počúvali ako linky s intervalmi intervalmi 12 min a viac sú zlé a treba systém s nosnými linkami, s krátkymi intervalmi a pod. a na druhej strane, niekto navrhne to isté spraviť v iných m.č.,že sa obmedzí počet liniek s dlhým intervalom, spravia sa nosné linky a je zle-nedobre. " A ty vytváraš nosnú linku s luxusným 15 minútovým intervalom v sedle a cez víkend a 12 minútovým v PŠ. Je tento tvoj "výtvor" nosná linka, čo spĺňa tvoju definíciu?
no.ev.di.
A neopíjajte ma prosím Váš rožkom, že koľko ľudí cestuje trasu Petržalka - Letisko/Avion. To je taká dlhá trasa, že ak by sme ju dali na jeden prestup 96 + 61/63 s prestupom na Trnavskej, tak je to úplne normálny štandard! Alebo sa potom môžme vrítiť k systému liniek "odvšadiaľ-všade", môžme zrušiť prestupnú tarifu a zaviesť lístky ako majú v Žiline, že do 5 zastávok a nad 5 zastávok a budeme tam kde sme boli pred 1.1.2000 ?