"A neopíjajte ma prosím Váš rožkom, že koľko ľudí cestuje trasu Petržalka - Letisko/Avion. To je taká dlhá trasa, že ak by sme ju dali na jeden prestup 96 + 61/63 s prestupom na Trnavskej, tak je to úplne normálny štandard! " Hlavne, že linku s cca rovnako dlhou trasou robíš pre Lamač nosnou.
A kde je napísané, že preklad 30 a 63 sa počas celého týždňa okrem sedla nedá zaviesť? Sám si kakáš do úst, keď píšeš, že "Vtedy sme počúvali ako linky s intervalmi intervalmi 12 min a viac sú zlé a treba systém s nosnými linkami, s krátkymi intervalmi a pod. a na druhej strane, niekto navrhne to isté spraviť v iných m.č.,že sa obmedzí počet liniek s dlhým intervalom, spravia sa nosné linky a je zle-nedobre. " A ty vytváraš nosnú linku s luxusným 15 minútovým intervalom v sedle a cez víkend a 12 minútovým v PŠ. Je tento tvoj "výtvor" nosná linka, čo spĺňa tvoju definíciu?
nehovorím, že by mala každá nadväzovať, ale keby aspoň každá druhá. Hlavne, že máme L93, ktorá premáva po okraji Petržalky a ľudia z iných častí Petržalky môžu ísť pešo.
"Mimochodom L83 vôbec nenadväzuje na L93, 93 chodieva takmer vždy pred ňou " ?
Tento argument sa mi paci,ked niekto pise o 2 linkach s uplne odlisnym intervalom.
To je to take funny,ako ked tu dakto porovnaval 88 s 82, ze vzdy 82 par minut po nej ci pred nou. ?
a keď ti taká L83 vynechá? Mimochodom L83 vôbec nenadväzuje na L93, 93 chodieva takmer vždy pred ňou, ak má človek šťastie, tak stihne prestúpiť. Ale v pohode, na stanicu sa dá ísť aj pešo. A čo zo stanice?
Uvediem príklad: povedzme, že je víkend.
L93 ide zo stnice (20.00 h. a príchod na SAV je 20.02 h.) a L83 ide zo SAV 20.01 hod.) Takže sa to dá stihnúť len v prípade, že 93 má na SAV zelenú a 83 stojí na červenej, ak nejde 83 na +. Inak nie. A častokrát chodí 83 z Dúbravky natrieskaná, že väčšina cestujúcich vystúpi až pri Auparku a na Hálovej, okrem toho, že ide občas aj na +2. (hlavne spoje do vozovne)
(Toto spojenie uvádzam preto, lebo ho každý víkend využívam, keď idem z vlaku, musím pridať do kroku, aby som stihol 93 a potom môžem len L83 zamávať na semaforoch a čakať na ďalšiu. V zime to nie je bohviečo. Len veľmi zriedkavo sa stáva, že by sa linky napr. čakali, alebo pod.)
Preto by bola vhodná L81. Nemusia ľudia potom na zastávke SAV čakať ďalších 12 min. na 83.
+ Re #162177 Marek1978: Vidno, že na tomto diskusnom fóre nieste dlho ? môžem Vám povedať, že keby sem teraz napochodoval dakto zo "starej gardy" tak si za tú L81 vyslúžite pekné prívlastky, za to Vám ručím! ? Bohate mi stačí, že mi od domu ide L83, od SAV to potom zbehnem pešo alebo počkám na L93. Vtedy keď ja nariekal za obnovením L81 ma tu všetci zotreli, že chceli by vidieť ako často cestujem na stanicu z Petržalky, a či také veľké kvantá ľudí cestujú zo stanice do Petržky. Mali pravdu, L93 to dnes poberá celé v pohode a je to super, lebo jedna linka, pravidelný interval a nie ako vtedy, že L81 a 93 mali odlišné intervaly a jazdilo to kade ako po celej Petržalke všetko ?
A neopíjajte ma prosím Váš rožkom, že koľko ľudí cestuje trasu Petržalka - Letisko/Avion. To je taká dlhá trasa, že ak by sme ju dali na jeden prestup 96 + 61/63 s prestupom na Trnavskej, tak je to úplne normálny štandard! Alebo sa potom môžme vrítiť k systému liniek "odvšadiaľ-všade", môžme zrušiť prestupnú tarifu a zaviesť lístky ako majú v Žiline, že do 5 zastávok a nad 5 zastávok a budeme tam kde sme boli pred 1.1.2000 ?
L58 uz v trase Nobelova-ZST N.Mesto bola.L51 bola v trase Lopenicka-Trnavske Myto.
Fungovala cca 3 tyždne a nasledne to po staznostiach vratili spat.
Dostanes iba prepojenie radial + prestup na L50 resp196. Chyba spojenie s Polusom,skolou na Riazanskej,Za Kasarnou kam chodi dost deti z Dimitrovky a spadovou poliklinikou na Tehelnej pre cele Nove Mesto. Na stanicu spojenie netreba ,ked tu mas v pesej dostupnosti ZST Predmestie iba ak pre smer D.Streda ,ale to mas na jeden prestup z L50 pripadne s cakanim 10 min. aj L58.
Dalej vikendove kolecko trva presne 20 min. staci si pozriet CP a nie 23min.
Neviem preco by musel bus obchadzat celu garaz. Miesta pred vypravnou je dost. Tocila sa tam v pohode aj X3 s klbakmi.
96ka vznikla ako nahrada nedostatocnej kapacity na expresnej linke AVION-Petrzalka prevadzkovana Blagussom.
"Tiež sa nemôžme oberať o lepšie riešenie dopravy, ktoré zabezpečí preklad a lepší interval ako aj kapacitu len preto, že Avion povedal "
Ked si AVION zmyslel,ze chce linku z Petrzalky ( + obsluha Ruzinova ) cez DPB, tak naco mu ma DPB oponovat ?
Za to, ze ty nou necestujes, nemusis ju hned skracovat po NM. By si sa divil, kolko ludi nou cestuje z Petrzalky do Avionu. A ked prileti nejake lietadlo, co je teraz dost casto, tak takisto nastupi na letisku cca 15-20 ludi. Takze tato linka ma opodstatnenie a len blbec by ju kratil. Ale s tou obnovou L81 na hl.stanicu nie je blbost. Som za. Ja som posielal nejaky mensi navrh, ktory by priniesol este lepsiu obsluznost Petrzky aj cez tyzden aj cez vikend. Ziadne radikalne zmeny.
Ver tomu , ze su taki co sa trepu do Avionu aj skrz cele mesto , napriklad aj ja z Karlovky . To,ze je Avion daleko, mi nevadi,je to najvacsie nakupne centrum na Slovensku. Takze linky ako su tam su uplne vhodne nastavene, neredukoval by som ich nijak.
a koľko ľudí, že to cestuje z Petržalky denne na letisko? ? alebo do Avionu? Odkedy tu je Aupark, Tesco, Carrefour, neďaleko aj Eurovea a tiež s L98 dostupný Polus, mi je Avion srdečne ukradnutý a pre nákupy by som sa tam netrepal ani autom, nieto MHDčkou, keď mám všetko tu v Auparku a príp. čo nie je tam vykryje Eurovea. To je asi taký argument s tým letiskom, jak keď som tu ja pred 4 rokmi vymýšľal, že ako potrebujeme obnoviť L81 na stanicu ?
tak bude Avion priplácať tú istú sumu s tým, že sa dohodne s DPB na dvoch linkách k Avionu namiesto troch a budú to L61 a 63 v preklade. A tiež by sa mohli dohodnúť na tom, že ten jeden Meďák by bol na L61 keby si Avion postavil hlavu. Tiež sa nemôžme oberať o lepšie riešenie dopravy, ktoré zabezpečí preklad a lepší interval ako aj kapacitu len preto, že Avion povedal...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA