Reply on: Petto #162170:
tak bude Avion priplácať tú istú sumu s tým, že sa dohodne s DPB na dvoch linkách k Avionu namiesto troch a budú to L61 a 63 v preklade. A tiež by sa mohli dohodnúť na tom, že ten jeden Meďák by bol na L61 keby si Avion postavil hlavu. Tiež sa nemôžme oberať o lepšie riešenie dopravy, ktoré zabezpečí preklad a lepší interval ako aj kapacitu len preto, že Avion povedal...
no.ev.di.
Pri takomto rozhvrhnutí trás by L58 robili dve vozidlá, pričom by jedno kolo, čiste iba čas na jazdu trvalo 44min, na Technickej by mali šoféri čas na obrat+vyrovnanie+technológia+prestávka 16minút. Na L51 by čiste iba jazdný čas trval 15minút, čiže v prípade záujmu DPB prilákať na lepší interval ľudí k L51 by mohla jazdiť v 25min intervale počas špičky.