Reakcia na: no.ev.di. #162116:
Za ten čas sa niečo predsalen stihlo pripraviť:2004 stavebný zámer (na celý úsek Šafko - Janíkov Dvor)
2005 posudzovanie vplyvov na životné prostredie (MŽP vydalo stanovisko po vyše roku ). Potom sa z organizačných a finančných dôvodov táto stavba rozdelila na dve etapy.
2007 došiel TEN-T a memorandum o spoločnosm postupe prác medzi mestom, ŽSR a MDPT.
Na prvú etapu eliny (Šafko - Bosákova) bola spracovaná dokumentácia pre územné rozhodnutie v roku
2008. Ale v tom čase už prebiehalo konanie na ministerstve kultúry ohľadom vyhlásenia starého mostu za kultúrnu pamiatku a DÚR počítala s úplne novým "starým" mostom (na základe hlasovania perforované rebro.) Ministerstvo kultúry nedodržalo zákonné lehoty, ale po dlhšom čase vyhlásilo za kultúrnu pamiatku všetko okolo mosta, len nie samotnú mostovku a ešte dva piliére nie. Plus došla tá "kríza" a mesto muselo škrtať výdavky. Tak bola vypracovaná druhá DÚR v roku
2009. O územné rozhodnutie bolo požiadané začiatkom februára 2010, mestská časť Petržalka ho vydala tesne pred voľbami a aj to dodnes slávik spochybňuje že nie je právoplatné. Dnes je na túto etapu hotová už aj dokumentácia pre stavebné povolenie.
Na druhú etapu eliny (Bosákova - Janíkov Dvor), ktorá sa mala zmeniť po vyššie spomenutom memorande, bola spracovaná technicko ekonoimcká štúdia. Potom sa tam dal spraviť investičný zámer. A dnes na túto etapu vzniká dokumentácia pre územné rozhodnutie.
MiroBA
Re #162107 no.ev.di.:
....
K L93, 94, (95)
Ja osobne by som veľmi neškrtal nič lebo už súčasné Petržalské Linkovanie je vlastne redukcia predošlého.
alebo by som aj predĺžil interval na 93 a 94 aj na 6-8 minút v rannej špičke s tým že by L94 bola predĺžená až na Vyšehradskú. Určitý štandard by mal zase ostať zachovaný aby zase ľudia nejazdili ako sardinky.
Ja týmito linkami chodím denne a nedá sa povedať že by L94 aj poobede jazdila prázdna. (Včera som ňou konkrétne išiel a bola tak akurát) Totiž osobne si myslím že ľudia čo cestujú na Lúky tak nastúpia na to čo príde prvé (93 alebo 94) Kto ide dalej tak si z L94 prestúpi na Smolenickej.
Čo by som ale isto urobil lepšiu nadväznosť L 98 a 99 na L 93 a 94.
A v tejto súvislosti ešte k výprave vozidiel. Neviem prečo stále na L93 vypravujú v drvivej vačšine tie najstaršie haraburdy. Mohla by sa 93jka vyskladať aspoň zo SORov podobne ako 95 s MBCC. A Na linku 94 (ani 84) by som SORy ani mercedesy vôbec nedával nakoľko ide len o linky doplnkové.
Ešte k Dúbravke - Dúbravka vôbec nemá malú frekvenciu spojov (- 3 Električkové Linky a 1autobusová linka celodenná + jedna doplnková) , akurát veľmi neefektívnu - hlavne električky. - Pomohlo by zrušiť zastávky a nechať len tie najdôležitejšie a zaviesť paralelný autobus po trase Pri Kríži - Riviéra ktorý by obsluhoval aj tie zastávky kde by nestála električka.