Reply on: MatejBA #162113:
pardon, sypem si popol na hlavu ? Slávik ma fakt nenapadol, toho ani neberiem ako niečo čo je hodné spomenúť... Slávik začal operovať od roku 2009 cca, aj to iba sprostými článkami a teraz sa začal právne . De facto ale oveľa väčší podiel na tomto stave má vedenie mesta z rokov 2002-2010, ako nejaký "podomový spevavec". Spomínam si, že ešte nejak keď som mal 11 rokov som si začal vystrihovať články z BA novín o električke do Petržalky, dnes mám 22 rokov a ani cm koľaje do Petržalky nebol položený. Jediné na čo sme sa "zmohli" bolo počkanie si až sa Starý most dostane do havarijného stavu a uzavrieme ho, čo ešte skomplikovalo autobusovú dopravu do Petržalky. Sečteno a podtrženo = nejaký spevavec dva roky kotkodákajúci to má pramalý vplyv.
i=8/15/10//12, víkendy iba v úseku Šustekova - AS
MiroBA
Re #162107 no.ev.di.:
....
K L93, 94, (95)
Ja osobne by som veľmi neškrtal nič lebo už súčasné Petržalské Linkovanie je vlastne redukcia predošlého.
alebo by som aj predĺžil interval na 93 a 94 aj na 6-8 minút v rannej špičke s tým že by L94 bola predĺžená až na Vyšehradskú. Určitý štandard by mal zase ostať zachovaný aby zase ľudia nejazdili ako sardinky.
Ja týmito linkami chodím denne a nedá sa povedať že by L94 aj poobede jazdila prázdna. (Včera som ňou konkrétne išiel a bola tak akurát) Totiž osobne si myslím že ľudia čo cestujú na Lúky tak nastúpia na to čo príde prvé (93 alebo 94) Kto ide dalej tak si z L94 prestúpi na Smolenickej.
Čo by som ale isto urobil lepšiu nadväznosť L 98 a 99 na L 93 a 94.
A v tejto súvislosti ešte k výprave vozidiel. Neviem prečo stále na L93 vypravujú v drvivej vačšine tie najstaršie haraburdy. Mohla by sa 93jka vyskladať aspoň zo SORov podobne ako 95 s MBCC. A Na linku 94 (ani 84) by som SORy ani mercedesy vôbec nedával nakoľko ide len o linky doplnkové.
Ešte k Dúbravke - Dúbravka vôbec nemá malú frekvenciu spojov (- 3 Električkové Linky a 1autobusová linka celodenná + jedna doplnková) , akurát veľmi neefektívnu - hlavne električky. - Pomohlo by zrušiť zastávky a nechať len tie najdôležitejšie a zaviesť paralelný autobus po trase Pri Kríži - Riviéra ktorý by obsluhoval aj tie zastávky kde by nestála električka.