Reakcia na: MatejBA #161570:
L96 a 196 síce posilnili tiež, no Ikea a Avion na to prispievajú ak sa nemýlim. Nepamätám sa tiež, žeby niekto z Petržalky požadoval celotýždenne L96. Tiež sa raconálne predlžoval interval na L93 a 94 poobede (tu sa ušetrilo). Tiež sa predĺžil interval v rannej špičke na L88 zo 6 na 8min. Dole šla kapacita na L95. Kde je teda tých 8 zmien v Petržalke?
810zssk
Co je ale najpodstatnejsie - trat v Petrzalke ma byt ELEKTRICKOVA TRAT. Cize uz nie zeleznicna po ktorej niktonevieako budu moct premavat elektricky, ale standardna elektrickova trat (s prislusnym napajanim a jazdou na dohlad ci ako sa to vola). Akurat bude dvojrozchodna a budu na nej jazdit aj dvojsystemove vozidla (vychadzajuce z elektricky), ktore budu moct v Ruzinove a na juhu Pe vyliezt na vlakovu trat.
Osobne si myslim, ze ak by to vyslo tak by to bolo super - ono ani ten TramTrain nebude naskodu (ano, je to zbytocne vyhadzovanie penazi, ale bude to platit EU a ta si za to moze sama).