Reakcia na: Martin Fundárek #161355:
aj vy ste tam vystúpili myslím so svojím prejavom a bol dobrý, konkrétne čísla ste uviedli aj a blízko k realite, čo sa o Slávikovi nedalo vôbec povedať. Aj ma milo prekvapilo vystúpenie dvoch starších pánov, ktorí si pamätali ešte dopravné generely z rokov 1958 a 1964 a vyslovili sa za električku skôr, resp. tak som to cítil z ich prejavov.Re #161359 MatejBA: Keby len to, ale Ftáčnik ho zotrel ešte dobre keď mu povedal "Slávik si povedal, že chce metro a postavte mi ho." ? Marcel iba nejak trápne zaskučal, že "...a prečo nemôžem mať metro?" ?
Peon
Pýtali sa vodičov? To môže byť subjektívne - určite nie každý si všíma počet nastupujúcich a vystupujúcich... Predpokladám, že palubák nedokáže reálne zistiť nastúpenie / vystúpenie cestujúceho..
Čas státia na zastávke? Ak napr. iba vystúpia 2 cestujúci cez jedny dvere a ďalší 2 cez druhé (pričom stoja pripravení pri dverách), tak vozidlo stojí na zastávke s otvorenými dverami rovnako dlho akoby nikto nenastupoval / nevystupoval, nie?
Vychádzam z predpokladu, že na týchto dvoch zastávkach si minimálne počas dňa vodiči nedovolia otvoriť a v tom istom okamihu aj zatvoriť dvere, resp. dvere ani neotvoriť a rovno "odkliknúť" zastávku na palubáku...
OTÁZKA: Pred pár rokmi, keď sa skúmala vyťaženosť, bolo (alebo stále je?) na niektorých vozidlách nainštalované "ťažné zariadenie" či čo to bolo - váha v priestore pre cestujúcich tuším.. Vedel by k tomu niečo bližšie napísať? Myslím, že zopár autobusov tým bolo vybavených...