K tým zastávkam na znamenie mohli pridať aj zastávky: Strečnianska, Šintavská, Topoľčianska.
Zastávku Jasovská by som nenechával na znamenie, veď tam dosť ľudí nastupuje aj vystupuje. Včera som cestoval v poobednej špičke do Rusoviec L91 a na Jasovskej vystúpila takmer polovica ľudí z autobusu. Pri ceste na Nový most sa zasa poloprázdna L91 na Jasovskej naplnila. ? Ale zrejme je to tak iba počas špičky.
Zastávku Jasovská by som nenechával na znamenie, veď tam dosť ľudí nastupuje aj vystupuje. Včera som cestoval v poobednej špičke do Rusoviec L91 a na Jasovskej vystúpila takmer polovica ľudí z autobusu. Pri ceste na Nový most sa zasa poloprázdna L91 na Jasovskej naplnila. ? Ale zrejme je to tak iba počas špičky.
Takto iba pomylia ludi ...
Peon
Pýtali sa vodičov? To môže byť subjektívne - určite nie každý si všíma počet nastupujúcich a vystupujúcich... Predpokladám, že palubák nedokáže reálne zistiť nastúpenie / vystúpenie cestujúceho..
Čas státia na zastávke? Ak napr. iba vystúpia 2 cestujúci cez jedny dvere a ďalší 2 cez druhé (pričom stoja pripravení pri dverách), tak vozidlo stojí na zastávke s otvorenými dverami rovnako dlho akoby nikto nenastupoval / nevystupoval, nie?
Vychádzam z predpokladu, že na týchto dvoch zastávkach si minimálne počas dňa vodiči nedovolia otvoriť a v tom istom okamihu aj zatvoriť dvere, resp. dvere ani neotvoriť a rovno "odkliknúť" zastávku na palubáku...
OTÁZKA: Pred pár rokmi, keď sa skúmala vyťaženosť, bolo (alebo stále je?) na niektorých vozidlách nainštalované "ťažné zariadenie" či čo to bolo - váha v priestore pre cestujúcich tuším.. Vedel by k tomu niečo bližšie napísať? Myslím, že zopár autobusov tým bolo vybavených...