Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #161171:
Jak dve? Jeden je zdarma a ten premáva celoročne.Za ten sezónny vláčik sa platí(nepremáva cez zimu)1 nanajvýš 2 eurá=vstup na Slnečné jazerá počas sezóny a počas otváracích hodín pokladní na Juhu a Severe jazier ?
Reakcia na: Peon #161136:
2 linky celodenne bezplatne cez celé mesto.
Reakcia na: Palo1987 #161165:
Prečo?Jednoduché odpovede:

1)Giyurkovskizmus
2)Záhradkár s.r.o+JaTy finance "zderiem vopred"
3)debilne nastavené zákony pre čerpanie eurofondov
4)Jediný záujem ministrov/poslancov/primátorov:"Nakradnúť čo
najviac peňazí a odiísť zo "Zlatým odstupným"do p**e!!!
5)korupcia

Toto si myslím,že najlepšie vystihuje Slovensko a Bratislavu.Je to smutné,ale je to tak ?

Ak si myslíte,že niečo ešte chýba tak to doplnte ? ?
Reakcia na: Peon #161135:
Hmm, a podľa tohto je infolinka DPB v prevádzke od 7:00 do 15:00 h (predpokladám, že len cez pracovné dni). http://www.dpb.sk/files/upload/images/Trasy_liniek_07-10.jpg

Re #161167 luky1: Ale na webe nechali pôvodnú mapku nočákov (mimochodom so starým logom DPB): http://www.dpb.sk/files/upload/docs/Mapa_nocnych_liniek_2008.01.10.pdf
Reakcia na: luky1 #161167:
Tú novú mapku nočákov a farebné informačné letáky (po novom) na bielom papieri robí pre DPB nejaká externá firma, keď sa nad tým tak rozčulujete ALEBO nejaká firma spravila za "ťažké prachy" grafický vizuál?

Náhodou, ja som dnes videl na zastávke informačný leták o výluke električiek z dôvodu summitu V4 a ten sa mi veru páči. ? Ale tá nová mapka nočákov dovi-dopo...
Reakcia na: Dopravák #161145:


aj nová nočák-mapka, aj kopec iných farebných plagátikov, mapiek a samolepiek, polovica zbytočných, sú ich plné zastávky
... proste cicanie peňazí z dpb pánom BZ neskončilo - keď neprší, aspoň kvapká ?
Reakcia na: luky133 #161147:
Inak ja nechápem, prečo je tá infolinka DPB tak slabo propagovaná.. Pre porovnanie, Slovak Lines má reklamu na svoje Kontaktné centrum na každom cestovnom lístku aj na slovaklines.sk Podobne aj Železničná spoločnosť Slovensko si to svoje dobre propaguje.

Po spustení BID bude aj tam infolinka, však ❓
Infolinka BID by podľa mňa mohla v plnom rozsahu nahradiť infolinku DPB. Čiastočne aj Kontaktné centrum Slovak Lines (záležitosti prímestskej dopravy) a v malej miere aj ZSSK (železničná doprava v Bratislavskom kraji).

Pre porovnanie: V Brne má aj DPMB infolinku, ktorá je však aj súčasťou infolinky IDS JMK. A prekvapilo ma trochu, že napriek tomu, že VOR má infolinku, tak aj Wiener Linien má vlastnú.

PS: Pod pojmom infolinka myslím nielen telefonickú, ale aj prostredníctvom e-mailov.
Reakcia na: heuliez #161164:
a zase sa nam vyskyta uz otrepana otazka: preco to v Bratislave nejde?
Reakcia na: Mischo1 #161160:

Clanek jsem tu dal pouze informativne, Tramvaj Skoda 15T ForCity je 1. ceskou 100% nizkopodlazni tramvaji, je to od Elekter 13T, 14T, 16T pokrok i kdyz k ULFu ma daleko.

S nakupem tramvaji tramvaji tady v Bratislave mas pravdu, me tu nekteri zezerou, ale misto K2S jsme davno mohli mit za levnejsi penize nizkopodlažní vozy, napr. Alstom Konstal 116Nd - Citadis 100.

Vymluvy na uzkorozchodné trate je nesmysl, staci se podivat do chudobne Lodze, kde je 15 uzasnych Bombardieru Cityrunneru a 10 Pes 122N.
Reakcia na: Vladimír #161153:
Prečo máš na Du.nč.a. také nesplniteľné požiadavky ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #161152:
Už zase drístaš momotiny o veciach, o ktorých nemáš ani šajnu?
Reakcia na: Vladimír #161153:
To mas pravdu, ale Bystrica dostala dotaciu. Ale samozrejme ako si povedal: Preco to v BA nejde? To vieme vsetci...
Reakcia na: heuliez #161155:
A co potom jazdí v Bratislave, ved mi tu nemáme ani jednu nízkopodlažnú električku, a blížoa sa MS v hokeji, no Bratislava zostane zahambená...
Reakcia na: ufo #161151:
To mozme aj my a tusim na nosny dopravny system mozme vyuzit aj eurofondy, ale na nakup vozidiel nie. Tam sa nieco aj take spominalo.
Reakcia na: no.ev.di. #161157:
malo by sa riesit aj nieco ine ako obmena autobusov, ano chapem su tiez potrebne, ale tie historicke kusky co nam jazdia v Bratislave to bude vizizka zase, ked tu budu MS v hokeji.
Reakcia na: Vladimír #161153:
je rozdiel kupovať 10-20 trolejbusov a rozdiel mať na krku vyraďovanie CNG klbákov, potreba tendra na električky a trolejbusy! To je markantný rozdiel teda!
Reakcia na: TEDOM-1103 #161148:

Ukončenie premávky na TREŽ ? A je to už isté??
Ak hej tak je to dobrá hamba pre SR, bude len vyzitka ako sa u nás dbá na ekologickú dopravu ? . Do jedného z najvýznamnejších kúpeľných miest necháme chodiť radšej smradľavé autobusy nie že by zredukovali práve tie.
Znova dávam do pozornosti - v Rakúsku nie je problém s Lokálkou Wien - Baden hoci cez víkendy ňou takisto skoro nikto nechodí a napriek tomu tam premávajú v 15 minútovom intervale 2x trojčlánkové vozidlá z ktorých je minimálne jedno nízkopodlažné.
Inak, osobne si myslím, že nakoniec TREŽ aj ponechajú lebo už raz pri veľkom rušení mala na mále.
Reakcia na: Marek1978 #161150:
Ano, ale zoberme si, ze len nie vsetko financovali z eurofondov a mam taky dojem ze mali moznost poziadat o dotaciu na nizkopdlazne elektricky pred bliziacim sa sampionatom, urcite by sa to dalo nejako schodne vyriesit, ale nikoho to nenapadlo s kompetentnych.
Reakcia na: no.ev.di. #161152:
Až na to, že Prešov si ani jeden trolejbus nekúpil za europrachy. Ani jeden! Takže komplexy nabok a ešte raz otázka: Prečo to v Bratislave nejde?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.